درگذشت مادر دو شهید

درگذشت مادر دو شهید

ایسنا نوشت: مادر شهیدان مرتضی ساده‌میری و علیرضا ساده‌میری، درگذشت.

صنمبر توشکا، معروف به حاجیه‌کلانتر، مادر شهیدان مرتضی ساده‌میری معروف به هَلَتی و علیرضا ساده‌میری، دارفانی را وداع گفت.

شهید مرتضی ساده‌میری، سردار بزرگ جبهه ایلام و مهران، قائم‌مقام فرمانده گردان۵۰۲ امام حسین(ع) از تیپ یکم امیرالمومنین(ع) لشگر۴ بعثت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۲۵ اسفند ۱۳۶۹در ارتفاعات قلاویزان و جهادگر شهید علیرضا ساده‌میری نیز در دی سال ۱۳۶۱ در جاده تهران- قم توسط منافقین به شهادت رسیدند.

شهید مرتضی ساده‌میری در بین بچه‌های لشگر به هَلَتی معروف بود، چرا که او ۸ سال دفاع مقدس را در هَلَت‌ها گذراند. هَلَت در زبان ایلامی به تپه‌ماهورهای رملی بی‌آب و علف می‌گویند که شرایط زندگی در آن‌جا بسیار سخت است.

۵۷۲۵۹

پست بعدی

۹ باور غلط درباره درمان سنگ کلیه

چ آگوست 4 , 2021
باشگاه خبرنگاران نوشت: سنگ‌های کلیه رسوبات سختی هستند که اغلب به علت بالا رفتن غلظت املاح و نمک در ادرار به وجود می‌آیند. سنگ کلیه بیماری رایجی است که در صورت عدم درمان صحیح منجر به عفونت و از کارافتادگی کلیه می‌شود.هنگامی که شما دچار این عارضه می‌شوید برای درمان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000