روحانی به رئیسی: آقا مبارک باشد!

روحانی به رئیسی: آقا مبارک باشد!

رییس دولت سیزدهم بعد از پایان مراسم تنفیذ با همراهی حسن روحانی به پاستور رفت و در ریاست جمهوری مستقر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت الاسلام و المسلمین روحانی، رئیس جمهور دولت دوازدهم پس از مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری با حضور در نهاد ریاست جمهوری دفتر کار سابق خود را به ابراهیم رئیسی تحویل داد و خطاب به او گفت: آقا مبارک باشد. خداوند به شما برای خدمت به مردم عزیز ایران توفیق بدهد و با دولت جدید تازه نفس مشکلاتی را که امروز مردم دارند به دست شما حل و فصل شود.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی پاسخ داد: من به شما و هم به آقای جهانگیری و دولتمردان خسته نباشید می گویم. ان شاءالله بتوانیم وظیفه ای را که مردم بر دوش ما گذاشتند، انجام دهیم و خداوند متعال، روح مطهر شهدا و مردم و رهبری از ما راضی باشند.

روحانی نیز گفت: ان شاءالله.

27215

پست بعدی

عکسی از حضور علی لاریجانی در مراسم تنفیذ ریاست جمهوری رئیسی

س آگوست 3 , 2021
علی لاریجانی، مشاور رهبر انقلاب صبح امروز در مراسم تنفیذ ریاست جمهوری رئیسی حضور یافت. به گزارش خبرآنلاین، مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری سیدابراهیم رئیسی صبح امروز (سه‌شنبه، ۱۲ مردادماه) در حسینیه امام خمینی (ره) با حضور رهبر انقلاب و مسئولان کشوری و لشکری برگزار شد و علی لاریجانی، مشاور […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000