ریزش ناگهانی بازار سهام

ریزش ناگهانی بازار سهام

شاخص کل بورس پس از ۳ روز مثبت، امروز قرمزپوش شد و ۲ هزار و ۲۷۷ واحد ریزش کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عملکرد شاخص بورس در طول یک هفته گذشته با وجود کاهش امروز، باز هم نشان از مثبت بودن شاخص دارد؛ به طوری که از یک میلیون و ۳۱۳ هزار و ۱۳۶ واحد در آغاز معاملات چهارم مردادماه، به یک میلیون و ۳۵۷ هزار و ۹۶۹ واحد افزایش یافته است.

گزارش وضعیت بازار سهام نشان می‌دهد که امروز با ریزش ۲ هزار و ۲۷۷ واحد مواجه شد و نسبت به روز گذشته ۰.۱۷ درصد افت را تجربه کرد.

این در شرایطی است که در یک ساعت ابتدایی معاملات امروز، شاخص کل رشد هزار واحدی را تجربه کرد، اما پس از آن عقب‌نشینی کرد.

ریزش ناگهانی بازار سهام

امروز ۶۹۰ هزار معامله سهام و اوراق بهادار در بازار سرمایه به ارزش ۴ هزار و ۴۶۰ میلیارد تومان ثبت شد.

ارزش کل بازار نیز که در پایان معاملات دیروز از ۵.۵ هزار هزار میلیارد تومان عبور کرده بود، بار دیگر در پایان معاملات امروز به زیر این رقم برگشت. ارزشمندترین بازارها نیز امروز به گروه‌های خودرویی، شیمیایی و فلزات اساسی با به ترتیب ارزش ۱۸۰۰، ۱۲۰۰ و هزار میلیارد تومان برآورد می‌شوند.

۲۲۳۲۲۵

پست بعدی

یوسفعلی میرشکاک به سوگ فرزندش نشست

د آگوست 2 , 2021
تسنیم نوشت: یوسفعلی میرشکاک، شاعر پیشکسوت و روزنامه‌نگار، به سوگ فرزندش (محمد) نشست. محمدحسین جعفریان، شاعر و نویسنده، ضمن اعلام این خبر در صفحه شخصی‌اش، در همدردی با میرشکاک نوشت: «شاعر پرآوازه این دیار، استاد یوسفعلی میرشکاک به عزای پسر نشست. خدایا به این مرد صبر بده. طاقت تا کجاست […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000