چرا خوزستان را هم آب می برد و هم بی آبی؟

چرا خوزستان را هم آب می برد و هم بی آبی؟

عبدالجواد موسوی عضو شورای سردبیری خبرآنلاین در کلاب هاوس خبرآنلاین که با موضوع " چرا خوزستان را هم آب می برد و هم بی آبی‌ " برگزار شد،گفت: در خوزستان احساس تبعیض نداریم بلکه تبعیضی که در خوزستان است بسیار آشکار است.

عبدالجواد موسوی عضو شورای سردبیری خبرگزاری خبرآنلاین در خصوص بحران جاری در استان خوزستان گفت: در خوزستان احساس تبعیض نداریم بلکه تبعیضی که در خوزستان است بسیار آشکار است. اعتراض به عدم دسترسی به آب سالم، بخشی از این تبعیض است. فرض کنید مشکل آب حل شده باشد؛ این حل ریشه ای مشکلات نیست. مشکلات در خوزستان بسیار ریشه ای است. تبعیض مدیران در توزیع منابع یکی از اصلی ترین نارضایتی ها در استانهای مرزی است.

چرا خوزستان را هم آب می برد و هم بی آبی؟

حسن لاسجردی مدیرمسول خبرگزاری خبرآنلاین نیز در رابطه با موضوع بحران جاری در استان خوزستان، گفت‌: چالش مدیریتی در کشور به نحوه توزیع و تقسیم امکانات توسعه، خود را در خوزستان نشان می دهد. مدیران در خوزستان بین صنعت و طبیعت و محیط زیست، تزاحم هایی را می بینند. سرجمع عملکرد مدیریت این استان نشان می دهد توسعه متوازن نبوده است. سدها آب شور دارند و برخی مردم دچار بحران در معیشت هستند. توزیع آب در خوزستان دچار مشکلات زیادی است. در دولت آقای هاشمی ۲ درصد از بودجه کل کشور را برای توسعه خوزستان گذاشته بودند و اگر این اعتبارها اختصاص می یافت بخشی از مشکلات حل می شد.

او همچنین افزود: مدل توسعه و توزیع منابع در استان خوزستان به صورت مشخص دچار مشکل جدی است. البته که در این میان به عنوان بخشی از مشکل نباید از دست طبیعت نیز غافل بود.

۲۲۳۲۲۷

پست بعدی

واکنش تند ابطحی به درخواست خاتمی از رئیسی برای محدود کردن اینترنت

ش جولای 24 , 2021
چهره سیاسی اصلاح طلب در مورد درخواست احمد خاتمی از رئیسی برای بستن اینترنت در توییتر نوشت: آقای احمد خاتمی از رییس جمهور آینده خواسته که اینترنت را ملی کند و رابطه اینترنت را با آمریکایی‌ها قطع کنند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدعلی ابطحی چهره سیاسی اصلاح طلب در مورد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000