مجید قناد نایب‌رئیس این انجمن شد

مجید قناد نایب‌رئیس این انجمن شد

اولین جلسه هیات‌مدیره انجمن صنفی سراسری تئاتر کودک و نوجوان برگزار و طی آن مهدی قلعه به عنوان رئیس هیات‌مدیره و مجید قناد به عنوان نایب‌رئیس انتخاب شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اولین جلسه هیات‌مدیره انجمن صنفی سراسری تئاتر کودک و نوجوان یکشنبه ۲۰ تیر در عمارت جدید خانه تئاتر برگزار شد. در این جلسه مهدی قلعه به عنوان رئیس هیات‌مدیره، مجید قناد به عنوان نایب‌رئیس و مجید نصیری به عنوان مسئول امور مالی انتخاب شدند.

انتخابات اولین هیات‌مدیره انجمن صنفی سراسری تئاتر کودک و نوجوان روز جمعه ۱۸ تیر ۱۴۰۰ با حضور ۱۵۰ نفر از اعضا در محوطه باز تالار وحدت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شده و اسامی منتخبین به ترتیب کسب آرا به این شرح بود: مهدی قلعه، علی فروتن، روشنک کریمی، مجید قناد، احسان مجیدی، مجید نصیری و مجتبی کاظمی به عنوان اعضای اصلی و علی صفا، حامد زحمتکش و جواد مهدی به عنوان اعضای علی‌البدل و مریم خاکسارتهرانی به عنوان بازرس اصلی و بهنام حبیب‌پور به عنوان بازرس علی‌البدل.

این رویداد که اولین انتخابات انجمن صنفی سراسری تئاتر کودک و نوجوان ایران بود با حضور نماینده وزارت کار و هیات‌رئیسه ناظر بر انتخابات با حضور منصور خلج، رئیس سِنی جلسه برگزار شد. در این مجمع علاوه بر انتخابات هیات‌مدیره و بازرسین، اساسنامه پیشنهادی و روزنامه «کار و کارگر» به عنوان روزنامه کثیرالانتشار اطلاع‌رسانی به تصویب رسید.

۵۸۲۵۹

پست بعدی

بازتاب قهرمانی ایتالیا در رسانه‌های جهان

د جولای 12 , 2021
ایسنا نوشت: پیروزی ایتالیا برابر انگلیس و ربودن جام قهرمانی رقابت های یورو ۲۰۲۰ از کشور میزبان، بازتاب گسترده ای در روزنامه های جهان داشته است. تیم ملی فوتبال ایتالیا در فینال رقابت های فوتبال یورو ۲۰۲۰ توانست در جدالی جذاب و هیجان انگیز تیم انگلیس را در خانه اش […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000