اصفهان به سمت بحرانی شدن کرونا شتاب گرفت/شناسایی ۹۴۵ مورد جدید کرونا

اصفهان به سمت بحرانی شدن کرونا شتاب گرفت/شناسایی ۹۴۵ مورد جدید کرونا

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اعلام ۹۴۵ مورد جدید کرونا در استان گفت: اصفهان به سمت بحرانی شدن کرونا پیش می رود.

آرش نجیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین با اشاره به اینکه سویه کرونای دلتا علت اصلی شیوع کرونا است، اظهار کرد: در شبانه روز گذشته ۴۰ درصد موارد شناسایی شده کرونا مثبت شد و اصفهان به سمت وضعیت بحرانی کرونا پیش می رود.

وی افزود: در شبانه روز گذشته از دو هزار و ۷۶۷ بیمار مشکوک به کرونا، ۹۴۵ مورد قطعی شناسایی شد و ۱۸۷ نفر از این بیماران در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر ۱۴۴ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند، اضافه کرد: این در حالی است که هنوز ۹۸۶ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند.

وی اضافه کرد: ۱۴۸ نفر از افراد بستری در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

نجیمی با اشاره به مرگ و میر ۹ بیمار مشکوک و قطعی به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ابراز داشت: در شبانه روز گذشته چهار مورد فوت با کرونای مثبت قطعی گزارش شده است.

48

پست بعدی

شکایت قاضی زاده هاشمی از سلیمی نمین بخاطر ادعایش درباره یک پیشگو

د جولای 5 , 2021
مشاور حقوقی امیرحسین قاضی زاده با تاکید بر اینکه ادعاهای مطرح شده درباره نقش یک پیشگو در کاندیداتوری قاضی زاده کذب محض است، تصریح کرد: سلیمی نمین باید بابت ادعایی که کرده است عذرخواهی کند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محسن حبیبی تنها، حقوقدان و مشاور دکتر سید امیرحسین قاضی زاده […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000