به بهانه خبر ساخت فیلم فروغ فرخزاد/ بررسی فیلمسازی درباره شعرای معاصر در کانون شعر تهران

به بهانه خبر ساخت فیلم فروغ فرخزاد/ بررسی فیلمسازی درباره شعرای معاصر در کانون شعر تهران

ششمین جلسه کانون شعر تهران با موضوع فیلمسازی درباره شعرای معاصر و با حضور شاعران امروز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهدی نورقربانی، دبیر کانون شعر تهران با سمانه نایینی شاعر و فعال حوزه اجتماعی و همچنین عمران میری شاعر و منتقد مطرح کشور در این جلسه به بهانه خبر ساخت فیلم فروغ فرخزاد درباره فیلمسازی با موضوع شاعران معاصر گفتگو خواهد کرد.

در این جلسه، شاعران جوان و و مطرح کشور نیز جهت شعرخوانی و نقد آثار حضور خواهند یافت که از جمله آن‌ها می‌توان به عمران میری، سامی تحصیلداری، سمانه نایینی، علی رکن الدین، علی لواسانی، نوید کلانکی، سید محمد موسوی، محمدحسن جمشیدی، امیر پیرنهان، مریم جاویدپور، علی سعیدپور، مبین اعرابی، بهاره قزلو، رضانورپور، نازنین مرادی، میثم سلطانی و … اشاره کرد.

جلسات کانون شعر تهران هر ۲ هفته یک بار دوشنبه‌ها از ساعت ۱۷ در فرهنگسرای تهران برگزار می‌شود.

۵۸۵۸

پست بعدی

اعطای گواهینامه درجه یک هنری به عباس خوش‌عمل کاشانی

د جولای 5 , 2021
مدیرعامل موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران با حضور در منزل عباس خوش‌عمل کاشانی، نشان درجه یک هنری در رشته شعر را به این‌شاعر اعطا کرد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از روابط‌عمومی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، ایوب دهقانکار مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران به‌مناسبت روز […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000