تعطیلی عمومی در مسکو برای مبارزه با کووید ۱۹

60c5bcad6cb2f_60c5bcad6cb32 شهردار مسکو به منظور مبارزه با افزایش موارد ابتلا به کووید ۱۹، کل هفته آینده را تعطیلی عمومی اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، "سرگئی سوبیانین"، شهردار مسکو این تصمیم را روز شنبه اعلام کرد و گفت: این تصمیم، سازمان‌هایی را که زیرساخت‌ها، ارتش و دیگر نهادهای مهم استراتژیک را کنترل می‌کنند، تحت تاثیر قرار نخواهد داد.

در هر صورت روز دوشنبه یک تعطیلی عمومی است و شهردار مسکو نیز به مردم گفته است تا در دیگر روزهای این هفته به سر کار نروند.

سوبیانین در بلاگ رسمی خود گفت: به منظور توقف افزایش نرخ بیماری و برای نجات جان مردم، امروز حکمی را امضا کردم که از سه‌شنبه ۱۵ تا شنبه ۱۹ ژوئن سال ۲۰۲۱ (۲۵ تا ۲۹ خردادماه) را برای کارمندان تعطیلی با حقوق اعلام می‌کند.

وی همچنین به تمامی رستوران‌ها، کافه‌ها و سالن‌های مسکو دستور داد تا ۲۰ ژوئن ساعت ۲۳ تعطیل کنند.

روسیه روز شنبه ۱۳ هزار و ۵۱۰ مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹ را در ۲۴ ساعت گذشته گزارش داد؛ رقمی که بالاترین آمار از ابتدای فوریه محسوب می‌شود. از این تعداد ۶۷۰۱ مورد در مسکو گزارش شد که بالاترین آمار در این شهر در سال جاری میلادی محسوب می‌شود.

سوبیانین از ساکنین مسن مسکو درخواست کرد تا در خانه بمانند و خواستار واکسیناسیون هر چه سریع‌تر ساکنین این شهر شد.

پست بعدی

صادرات کدام کالاها بیشتر شد؟

ی ژوئن 13 , 2021
تجارت خارجی غیر نفتی کشور در اردیبهشت ماه به ۱۱میلیون و ۹۰۰هزار تن و به ارزش هفت میلیارد و ۸۳میلیون دلار رسید. تجارت خارجی غیر نفتی دو ماهه کشور به ۲۲.۲میلیون تن کالا و به ارزش ۱۲.۸میلیارد دلار رسید که ۱۱.۹میلیون تن، به ارزش هفت میلیارد و ۸۳ میلیون دلار […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000