۱۶ میلیون دلار حق عضویت ایران در سازمان ملل پرداخت شد

60c44b314492f_60c44b3144933 بر اساس اعلام بانک مرکزی، سهم مشارکت و حق عضویت دولت ایران در سازمان ملل متحد به مبلغ بیش از ۱۶ میلیون دلار توسط بانک مرکزی پرداخت شد.

بر اساس اعلام، سهم مشارکت و حق عضویت دولت ایران در سازمان ملل متحد به مبلغ بیش از ۱۶ میلیون دلار توسط بانک مرکزی پرداخت شد.

این بانک مبلغ مذکور را برای سهم مشارکت و حق عضویت دولت ایران در سازمان ملل متحد از محل منابع مسدودی ایران در کره جنوبی پرداخت کرد.

گفتنی است؛ مجید تخت‌روانچی سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد امروز در صفحه شخصی خود در توئیتر از پرداخت حق عضویت ایران در سازمان ملل متحد و رفع تعلیق از حق رأی ایران در این سازمان خبر داد.

پست بعدی

توئیت عجیب محسن رضایی چند ساعت مانده به مناظره آخر/ امروز یوم الحساب است

ش ژوئن 12 , 2021
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری 1400 در توئیتی نوشت: مناظره امروز یوم الحساب ریاست جمهوری است. محسن رضایی در توئیتی با اشاره به سومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری نوشت: مناظره امروز یوم الحساب ریاست جمهوری است. بحول الله و بقوته… این توئیت با هشتگ های ایران بدون فقیر و سرباز وطن […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000