بحث داغ مناظره‌های انتخاباتی در کلاب هاوس خبرفوری / از نقد صداوسیما تا جنجال بر سر داماد عضو شورای نگهبان

60be62bcd8247_2021-06-07_22-47 کلاب‌هاوس خبرفوری عصر امروز میزبان بیش از دو هزار مخاطب بود تا درباره پیش‌بینی مناظره فردای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری با مهمانان خود گفتگو کند.

در این کلاب هاوس، فرید مدرسی، روزنامه‌نگار اصلاح‌طلب به انتقاد از ردصلاحیت نامزدهای انتخابات پرداخت و با اشاره به مناظره اول کاندیداها، گفت که آنها توان افزایش مشارکت در انتخابات را ندارند.

مدرسی به نحوه اجرای مناظره نامزدها در صداوسیما هم انتقاد کرد و گفت که اجرای خنثی مناظره‌ها کمکی به شور انتخاباتی نمی‌کند.

مصطفی انتظاری هروی، مدیرعامل خبر فوری هم در این کلاب هاوس با اشاره به احتمال داغ شدن مناظره فردا به دلیل بحث های چالشی فیلترینگ و فضای مجازی، گفت که در دو مناظره پایانی احتمالا بحثها چالشی‌تر شود.

او پیشنهاد کرد که صداوسیما با ایجاد فرصت مناظره‌های دونفره بین کاندیداها، به رونق فضای انتخاباتی کمک کند.

انتظاری با انتقاد از کم‌توجهی کمپین‌های تبلیغاتی نامزدها به فضای مجازی، گفت که صداوسیما به نسبت ادوار قبلی انتخابلت در ضعیف‌ترین جایگاه رسلنه‌ای قرار دارد.

اما بحث داغ این اتاق در کلاب‌هاوس وقتی شکل گرفت که سید ناصر نعمتی، فعال رسانه درباره مصاحبه چالشی خود با آیت‌الله مدرسی عضو شورای نگهبان توضیحاتی ارائه داد.

فرید مدرسی در پاسخ، با اشاره به این گفتگو، تاکید کرد که این عضو شورای نگهبان باید درباره عملکرد دامادش پاسخگو باشد.

منظور او از داماد این عضو شورای نگهبان، صدرالساداتی از فعالان فضای مجازی بود که او با پیوستن به اتاق خبرفوری، به این اتهامات پاسخ داد و فرید مدرسی را متهم کرد بدون سند ادعاهایی را مطرح می‌کند.

فرید مدرسی، در پاسخ، صدرالساداتی را متهم به پرونده سازی برای شخصیت‌های برجسته و حمایت نهادهای امنیتی از او کرد اما صدرالساداتی با اشاره به ۱۳ پرونده قضایی خود گفت: اگر من مورد حمایت امنیتی‌ها بودم، پرونده قضایی داشتم؟ چرا هرچه به دهنتان می‌آید را بی سند می‌گویید؟

در ادامه این اتاق، بهروز نعمتی نماینده پیشین مجلس به بررسی مناظره اول کاندیداها پرداخت و حجت‌الاسلام شهاب مرادی از مدیران سابق فرهنگی شهرداری تهران هم به طرح مسائل مهم فرهنگی از زاویه نگاه خود پرداخت.

در این اتاق، مریم محمدپور مدیرمسئول سایت فرهنگی و هنری سرناخبر هم به اولویت‌های فرهنگی کشور پرداخت و گفت که شفافیتی درباره برنامه‌های فرهنگی هیچ‌یک از نامزدها ندیده‌ایم.

نسترن دقیقی، فعال رسانه نیز به کم‌رمق بودن مناظره نخست اشاره کرد و گفت که نامزدها محتاطانه به پرسش‌هایی پاسخ دادند که این پرسش‌ها اساسا دغدغه افکارعمومی نبود.

دیگر مخاطبان کلاب‌هاوس خبرفوری هم دغدغه‌های خود درباره انتخابات و مناظره‌ها را مطرح کردند.

پست بعدی

روند بررسی شواهد پرونده سرنگونی هواپیمای مالزی در سال ۲۰۱۴/ این هواپیما بر اثر اصابت یک فروند موشک، سقوط کرد

د ژوئن 7 , 2021
روند بررسی شواهد در دادگاه رسیدگی به اتهامات چهار فرد متهم به نقش آفرینی در سرنگونی پرواز شماره ۱۷ هواپیمایی مالزی بر فراز خاک اوکراین روز دوشنبه در هلند آغاز شد. به گزارش یورونیوز، رسیدگی قضایی به این پرونده ماه مارس سال ۲۰۲۰ آغاز شده بود اما جلسات استماع و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000