سرویس مرگبار کولر آبی

609d06f3cb0f4_609d06f3cb0f7 سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مرگ مردی میانسال در حین سرویس کولر خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگوییدر این باره گفت: حادثه برق‌گرفتگی در ساعت ۱۳:۳۹ ظهر امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان یک ایستگاه نجات و یک ایستگاه حریق را به محل حادثه واقع در جاده خاوران سایت چوب فروشان اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل گفت: آتش‌نشانان حدود سه دقیقه پس از اعلام وقوع حادثه در محل حاضر شده و مشاهده کردند که فردی برای سرویس و آماده‌کردن کولر آبی به پشت بام یک کارگاه صنعتی رفته که متاسفانه دچار برق‌گرفتگی شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه با تایید عوامل اورژانس مرگ این فرد تایید و اعلام شد، گفت: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل و تحویل محل به عوامل انتظامی به ماموریت خود خاتمه داده و به ایستگاه بازگشتند.

پست بعدی

دولت باید راه‌حل هایی را برای رفع مشکلات صادرات و‌ تولید فراهم کند/ دولت من، «دولت تحول و عدالت» است

پ مه 13 , 2021
یک کاندیدا گفت: اختلاف نظرها و فشارهایی که در عرصه داخلی ایجاد شده و موجب خدشه دار شدن منافع ملی و آسایش ملی شده دولتی را می طلبد که با روح عملگرایانه همه گروه ها بتواند راه‌حل هایی را برای رفع مشکلات تولید فراهم کند. محسن مهر علیزاده پس از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000