انتشار نام دریافت کنندگان واکسن کرونا در ‌سامانه شفافیت

608da29c33ab9_2021-05-01_23-19 رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران از انتشار نام دریافت کنندگان واکسن کرونا در ‌سامانه شفافیت خبر داد.

غلامحسین محمدی در حساب توییتری خود نوشت:" ‏اسامی همکارانی که در ‎شهرداری تهران واکسن تزریق نموده‌اند در سایت ‎شفاف بارگذاری شد و مرتبا تکمیل می‌شود. بررسی گزارشات فرآیند واکسیناسیون برای شناسایی تخلفات احتمالی همچنان ادامه دارد و تصمیمات لازم به تناسب اخذ میگردد."

وی ادامه داد: ‏"با توجه به نظریه وزارت بهداشت هرگونه افشای نام دریافت‌کنندگان خدمات بهداشتی-درمانی بدون کسب اجازه از افراد موجب اعتراض و پیگرد قانونی است. لذا در این فهرست اطلاعات نام و نام خانوادگی افراد ذکر نشده است و تنها کد ملی درج شده است."

پست بعدی

نگذاشتند هاشمی و خاتمی مذاکره کنند و حالا جلوی روحانی را می‌گیرند/ برخی نانشان در عدم زندگی سالم است

ش مه 1 , 2021
تاریخ نگار و پژوهشگر ایرانی گفت: نگذاشتند آقای هاشمی و آقای خاتمی مذاکره کنند و همین مسئله را با دولت آقای روحانی دارند. کسانی هستند که نانشان در عدم زندگی سالم است. نانشان در اقتصاد زیرزمینی و قاچاق کالا و نظایر آن است. مجید تفرشی کارشناس اروپا در کلاپ‌هاوس با […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000