کشف سلاح‌های تاریخی که عمداً خمیده شده‌اند

60848f1c60c37_60848f1c60c39 باستان‌شناسان در آلمان مجموعه سلاح‌هایی از عصر آهن را در غرب این کشور کشف کرده‌اند که اطلاعاتی درباره جشن پیروزی جنگجویان این دوران ارائه می‌دهد.

انشنت اوریجینز نوشت: مجموعه عظیمی از سلاح‌های تاریخی متعلق به عصر آهن که بیش از ۱۵۰ اثر را شامل می‌شود در ایالت «نوردراین وستفالن» واقع در غرب آلمان کشف شده است که بزرگ‌ترین اکتشاف در نوع خود محسوب می‌شود.

مجموعه آثار کشف‌شده سرنیزه، شمشیر، بخش‌هایی از سپر، ابزار مختلف، سگک کمربند و سکه‌های نقره را دربرمی‌گیرد.

به غیر از بالا بودن تعداد آثار، نکته قابل توجه درباره این اکتشاف خم شدن عمدی این سلاح‌ها است. کارشناسان معتقدند این موضوع نشان‌ می‌دهد جنگجویان عصر آهن چطور پیروزی در جنگ را جشن می‌گرفتند و با سلاح‌هایی که از جنگجویان بازنده به دست می‌آوردند چه کار می‌کردند.

در دهه ۵۰ میلادی نیز دو شمشیر و دو سرنیزه به طور اتفاقی در همین منطقه درحالی کشف شدند که تیغه‌های آن‌ها عمدا خمیده شده بودند.

این دو اکتشاف می‌توانند نشان ‌دهند خمیده کردن و صدمه زدن به سلاح‌ها یک مراسم تشریفاتی برای نمایش برتری و قدرت پس از پیروزی در نبرد بوده است.

پست بعدی

اصلاح‌طلبان قصد دارند هزینه ردصلاحیت را برای نظام بالا ببرند؟ / ویدئو

ی آوریل 25 , 2021
در این ویدئو تمام اخبار داغ انتخاباتی ۲۴ ساعت گذشته را تماشا کنید. خبرهایی که از فعالیت اصلاح طلبان برای انتخابات و نامزد شگفتی ساز آنها تا توییتی درباره احتمال نامزدی سید ابراهیم رئیسی را در بر می گیرد. شما هم درباره تازه ترین تحولات انتخاباتی کامنت بگذارید و نظر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000