3 رقمی شدن ابتلا به کرونا در جنوب غرب خوزستان در ۵ روز متوالی

60817b1de714b_60817b1de714e رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان، ضمن اشاره به شیوع بالای کرونا در جنوب غرب خوزستان گفت: میزان ابتلا به این ویروس در این منطقه، به بیش از ۲۰۰ نفر برای پنجمین روز متوالی رسیده است..

شکرالله سلمان زاده بعد از ظهر امروز پنجشنبه در این خصوص اظهار کرد: در روز گذشته، ۵۰۵ نمونه کرونایی گرفته شد که ۲۳۰ مورد آن (۱۰۴ نفر از آبادان، ۹۰ نفر از خرمشهر و در ۳۶ نفر از شادگان) به کووید -۱۹ مبتلا شده بودند.

بنا به گفته وی، از این مبتلایان جدید، ۱۹۳ نفر (آبادان ۷۱ نفر، خرمشهر ۸۸ نفر و شادگان ۳۴ نفر) به صورت سرپایی درمان شدند.

سلمان زاده در ادامه به آمار بستری‌شدگان و بهبودیافتگان پرداخت و بیان کرد: در روز گذشته نیز ۶۰ نفر بستری و ۳۸ نفر دیگر بهبود و از بیمارستان مرخص شدند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به اینکه در روز گذشته چهار بیمار (سه نفر در خرمشهر و یک نفر شادگان) بر اثر فوت شدند، تصریح کرد: در حال حاضر کل موارد مثبت بستری در بیمارستان ۳۰۲ نفر است.

پست بعدی

واکنش علی مطهری به مذاکره ایران و عربستان در بغداد

پ آوریل 22 , 2021
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ به مذاکره ایران و عربستان واکنش نشان داد. علی مطهری، نماینده سابق مجلس دهم در توئیتی در واکنش به مذاکرات ایران و عربستان در بغداد نوشت: گفتگوی ایران و عربستان درباره مسائل امنیتی و منطقه ای نوید آینده ای بهتر برای خاورمیانه را می دهد. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000