بانک صادرات تسهیلات را آسان در اختیار تولید کننده قرار دهد

607dcb0a02825_2021-04-19_22-55 عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: اگر بانک صادرات به دنبال اثرگذاری در اقتصاد کشورد است باید به سمتی برود که منابع مالی هر چه زودتر و راحت تر به دست تولید کنند برسد.

البرز حسینی با اشاره به طرح بانک صادرات برای پشتیبانی و رمانع زدایی از واحد های تولیدی، گفت: در جریان هستید که در فرایند مباحث اقتصادی تولیدی بخصوص برای حوزه های کلان مقیاس و متوسط مقیاس قاعدتا نظام بانکی نقش عمده ای را ایفا می کند و در چرخه رسیدن به انتهای کار و تولید قاعدتا مسائل مالی یک نقش ویژه ای دارد.

وی بیان کرد: در این زمینه بخش باید نسبت به طرح بندی کارگاه ها صنایع تولیدی اقدام شود چرا که واحد ها نیاز به تسهیلات و گردش مالی دارند تا پایه کاری آنها را ارتقاء بدهد.

این نماینده مجلس اظهار داشت: البته انتظار می رود دولت هم اعتباری برای حمایت از واحدهای تولیدی در نظر بگیرد تا واحدهای تولیدی هر چه زودتر به اهدافشان برسند.

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: اگر بانک صادرات به دنبال اثرگذاری در اقتصاد کشورد است باید به سمتی برود که منابع مالی هر چه زودتر و راحت تر به دست تولید کنند برسد تا اهدافشان محقق شود.

پست بعدی

خبرسازی علیه کاندیداهای اصولگرا به نفع رئیسی/ ستادها در حالت نیمه تعطیل

د آوریل 19 , 2021
برخی از کانالهای حامی رئیسی خبر دادند که ستادهای انتخاباتی نامزدهای اصولگرا به حالت نیمه تعطیل در آمده است. پس از انتشار اخباری مبنی بر قطعی شدن نامزدی سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری 1400 ، منابع خبری در ستاد چند کاندیدای مطرح اصولگرا گفته‌اند فعالیت ستادهای انتخاباتی نامزدهای […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000