اما و اگرهای حضور کادر اجرایی مدارس در مناطق قرمز

607a9c109edbd_2021-04-17_12-58 مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی گفت: الزام به حضور کادر اجرایی مدارس در مناطق قرمز قانونی نیست و با مدیر برخورد می‌شود.

سعید صالح درباره چگونگی فعالیت مدارس غیردولتی از حیث برگزاری کلاس‌های درس و آزمون در مدت زمان باقی مانده تا اتمام سال تحصیلی بیان کرد: با توجه به شرایط شیوع کرونا روند فعالیت کلاس‌ها در مدارس غیردولتی، همانند مدارس دولتی خواهد بود و همانطور که وزارت آموزش و پرورش اعلام کرده است در شهرهای قرمز آموزش حضوری تعطیل است.

او درباره برگزاری آزمون‌های پایان سال در این مدارس گفت: هر تصمیمی برای برگزاری آزمون در مدارس دولتی اتخاذ شود مطابق آن عمل می‌کنیم و هیچ تفاوتی وجود ندارد.

مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی در پاسخ به این پرسش که آیا اقدام برخی مدیران مدارس غیردولتی مبنی بر الزام حضور عوامل اجرایی در مدارس مناطق قرمز اظهار کرد: حضور عوامل اجرایی در مدارس مناطق قرمز قانونی نیست و با چنین مدیرانی برخورد خواهد شد.

پست بعدی

مردانی: ظرفیت بیمارستان‌ها کامل شده، وضعیت فاجعه است

ش آوریل 17 , 2021
عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا هشدار داد: وضعیت شیوع کرونا در کشور فاجعه آمیز است، همه تخت‌های کرونایی بیمارستانها پر است و آمار مرگ و میر به شدت رو به افزایش است، تنها راه تعطیلی کامل و در خانه ماندن مردم است. مسعود مردانی افزود: متاسفانه روند […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000