محسن نامجو اتهام آزار جنسی را پذیرفت

607a8c218c9a2_607a8c218c9a4 محسن نامجو چند ماه قبل در پیامی ویدئویی اظهاراتی درباره‌ی اتهام‌ آزار جنسی را که علیه‌اش مطرح شده بود “شایعه” خوانده و گفته این اتهام‌ها را “قویا” رد می‌کند.

محسن نامجو، خواننده و نوازنده ایرانی، که چندی پیش از سوی چند زن متهم به آزار جنسی شده بود با انتشار پیامی ویدئویی ضمن پذیرش اتهام خود، عذرخواهی کرد.

نامجو در بخشی از این پیام ویدئویی می‌گوید: «دوستان، خانم‌های محترم؛ بنده، محسن نامجو بابت هرگونه رفتار یا گفتاری که در سال‌های گذشته نسبت به شما اشتباه و یا آزاردهنده بوده صمیمانه، خالصانه و متواضعانه عذرخواهی می‌کنم؛ هم از شما و هم از خانواده‌ی نجیب و محترم‌تان و همچنین دوستان مشترک دلجویی می‌کنم.»

پست بعدی

پمپئو و همسرش قوانین اخلاقی را زیر پا گذاشته بودند

ش آوریل 17 , 2021
اداره بازرس کل وزرات خارجه آمریکا در گزارشی اعلام کرد که وزیر خارجه سابق این کشور و همسرش قوانین اخلاقی را زیر پا گذاشته و از کارکنان این وزارتخانه می‌خواستند تا امور شخصی آنها را انجام دهند. به گزارش رویترز، بر اساس این گزارش که جمعه شب منتشر شد، مایک […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000