منابع ارزی ایران ۱۱۵ میلیارد دلار اعلام شد

60782d1f54a60_60782d1f54a62 صندوق بین المللی پول تخمین خود از «کل ذخایر رسمی ناخالص» کشور را اصلاح و میزان آن را ۱۱۵ میلیارد دلار عنوان کرد.

طبق اعلام بانک مرکزی، به دنبال اعتراض بانک مرکزی به صندوق بین المللی پول در تخمین میزان ذخایر ارزی ایران، صندوق بین المللی پول در ایمیلی رسمی به بانک مرکزی، ضمن ابزار تاسف از سوء برداشت پیش آمده، عدد اعلامی پیشین را تخمینی مبنی بر فروض از ذخایر «قابل استفاده کشور» اعلام و تخمین خود از «کل ذخایر رسمی ناخالص» ایران را به میزان ۱۱۵ میلیارد دلار اصلاح کرد.

گفتنی است؛ اشکال در خصوص سایر موارد برآوردی صندوق همچنان پابرجاست که برای رفع این اشکالات نیز پیگیری های لازم از طرف بانک مرکزی انجام می‌گیرد.

پست بعدی

برنارد میداف، کارگزار بدنام وال‌استریت در زندان مرد

پ آوریل 15 , 2021
برنارد میداف، کارگزار بدنام وال‌استریت، و یکی از بزرگترین کلاهبرداران مالی تاریخ آمریکا در ۸۲ سالگی در زندان مرد. آقای میداف در حال سپری کردن محکومیت ۱۵۰ سال حبس بود. او این حکم را در سال ۲۰۰۹ و بعد از آن دریافت کرد که اتهام به‌کاربستن ترفند پانزی را پذیرفت. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000