جدال سلامت و تفریح / وزارت بهداشت خودسرانه در موضوعات دخالت می‌کند!

6069ecb52523f_2021-04-04_21-13 رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران گفت: وزارت بهداشت خودسرانه در موضوعات دخالت می‌کند و بدون دریافت مصوبه‌ای از ستاد ملی مبارزه با کرونا دستور بستن مرزهای هوایی را می‌دهد.

حرمت الله رفیعی در گفتگو با خبر فوری اظهار داشت: مرزهای زمینی به ترکیه بسته است و اصلاً باز نیست که وزیر بخواهد دستور بسته‌شدن آن را بدهد مرز هوایی آنچنان متقاضی نداشته که دغدغه بستن آن را داشته باشیم و دستورالعملی هم به ما در این خصوص داده نشده حتی ۵ درصد از میزان سفر در سال‌های ۹۸،۹۷،۹۶ هم جابه‌جایی مسافر در مسیرهای خارجی انجام نشده است.

این اظهارات درحالیست که بسیاری از صاحب‌نظران، غفلت ستاد ملی مقابله با کرونا از محدودیت های گردشگری را عامل اصلی پیک تازه کرونا می دانند.

مشروح گفتگو را بشنوید و شما هم نظر بدهید.

پست بعدی

پایان یک جشنواره سینمایی پس از ۳۰ سال

چ آوریل 14 , 2021
مسئولان برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم «فوکوئوکا» اعلام کردند این رویداد سینمایی ۳۰ ساله دیگر برگزار نخواهد شد. جشنواره بین المللی فیلم فوکوئوکا ژاپن طی اطلاعیه ای اعلام کرد که این جشنواره دیگر برگزار نخواهد شد و سی امین دوره این جشنواره در سال گذشته را آخرین دوره این رویداد اعلام […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000