ولیعهد سابق اردن در فایل جدید صوتی: به دستورات ارتش عمل نمی‌کنم

606acaec064ea_606acaec064ef ولیعهد سابق اردن که به دلیل تلاش برای توطئه علیه پادشاه در حبس خانگی به سر می‌برد، در یک فایل صوتی اعلام کرد که به دستورات ارتش عمل نمی‌کند.

به گزارش شبکه خبری روسیا الیوم، فایل صوتی از شاهزاده حمزه بن الحسین، ولیعهد سابق اردن و برادر ناتنی عبدالله دوم، پادشاه اردن منتشر شده که در آن وی تأکید می‌کند که به دستورات ارتش برای توقف تماس با جهان خارج عمل نمی‌کند.

یکشنبه دولت اردن اعلام کرد پرونده شاهزاده حمزه و چند شخصیت دیگر که در توطئه علیه اردن دست دارند به دادگاه امنیتی دولت ارجاع داده می‌شود.

دولت اردن اعلام کرد که عبدالله دوم ترجیح داده قبل از انتقال شاهزاده حمزه به دادگاه با او مستقیما صحبت کند.

شاهزاده حمزه در فایل صوتی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، می‌گوید: نگهبانان به طور کامل خارج شدند. رئیس ستاد تهدید می‌کند و من صدایش را ضبط کرده‌ام و آن را به آشنایانم در خارج و خانواده‌ام داده‌ام تا اگر اتفاقی برای من افتاد آن را داشته باشند.

وی گفت: اکنون منتظرم که ببینم چه می‌کنند. اکنون کاری نمی‌کنم. اما به خواسته‌هایشان پایبند نخواهم بود. اینکه بگویند ممنوع است از کشور خارج شوی یا با مردم حرف بزنی یا توییتی منتشر کنی و تنها می‌توانی با خانواده‌ات ملاقات کنی برای من غیرقابل قبول است.

هنوز صحت این فایل صوتی و تاریخ آن و چگونگی انتشارش در شبکه‌های اجتماعی تأیید نشده است.

پست بعدی

۱۷۲ فوتی جدید کرونا در کشور/ ۴۰۹۵ تن در وضعیت شدید بیماری

د آوریل 5 , 2021
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۱۳ هزار و ۸۹۰ مورد جدید کووید۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد. دکتر سیماسادات لاری گفت: از دیروز تا امروز ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۳ هزار و ۸۹۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000