بانک صادرات در حوزه های بسیاری پیشران بوده است

6051f1e569007_2021-03-17_15-41 نماینده مجلس تاکید می کند که بانک صادرات در سال آینده تعریفی از اشتغالزایی ارائه و منابع خود را به سمت تولید ببرد.

جواد حسینی کیا با اشاره به عملکرد بانک صادرات در سال ۹۹ و بسته شدن صورت مالی سالانه این بانک با سود بیان کرد: بانکداری باید مشخصه های پیشران داشته باشد در این عرصه بانک صادرات در برخی حوزه ها کارهای خوبی را انجام داده و پیشران بوده است.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: انتظار می رود بانک صادرات ظرفیت های خود را در زمینه هایی چون اشتغالزایی به کار گیرد، تعریف پیشرانی در این حوزه ارائه کند و منابع خود را به سمت تولید اشتغال ببرد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

اظهارات مقامات ترکیه، افغانستان و سوریه در مجمع گفتگوی تهران

چ مارس 17 , 2021
سیاسی/ سیاست داخلی وزرای خارجه ترکیه، سوریه و افغانستان و همچنین رئیس‌جمهور اسبق افغانستان در دومین نشست مجمع گفتگوی تهران که در مرکز مطالعات سیاسی وزارت امور خارجه برگزار شد، سخنرانی کردند. در جریان برگزاری دومین نشست مجمع گفتگوی تهران که توسط مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امور […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000