اتهام دخالت ایران در حمله به پایگاه‌های آمریکا در عراق را رد می‌کنم

سیاسی/ سیاست خارجی 604ee34948bc0_604ee34948bc2 نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد با رد هرگونه دخالت ایران در حمله‌های اخیر به پایگاه‌های آمریکایی در عراق، حمله‌های هوایی ایالات متحده به مواضع نیروهای عراقی را به شدت محکوم کرد.

«مجید تخت روانچی» ضمن رد هرگونه دخالت ایران در حملات اخیر به پایگاه‌های آمریکایی در عراق، حمله هوایی آمریکا به نیروهای عراقی را نقض حقوق بین‌الملل دانست.

این دیپلمات برجسته ایران در نامه‌ای خطاب به «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل متحد و رئیس شورای امنیت، در پاسخ به ادعای نمایندگی آمریکا که حمله به پایگاه‌های این کشور در عراق را به نیروهای مورد حمایت ایران منصوب کرده بود، گفت: «نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل متحد تلاش کرده است، جمهوری اسلامی ایران را به حمایت از گروههای به اصطلاح "شبه نظامی غیر دولتی" در عراق متهم کند، که بدین وسیله و همچون گذشته، [این ادعا] قاطعانه رد می‌شود».

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

قیمت شیرینی شب عید اعلام شد

د مارس 15 , 2021
رئیس اتحادیه قنادی، شیرینی و کافه قنادی تهران قیمت شیرینی شب عید را اعلام کرد. علی بهره مند با بیان اینکه قیمت شیرینی شب عید همان قیمت های مصوب سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران است، گفت: براین اساس در واحدهای درجه یک قیمت هرکیلو شیرینی زبان، پاپیونی وگل […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000