قیمت سکه، طلا و ارز در ۲۲ اسفند/ حباب سکه ۵۶۸ هزار تومان شد

604b4c5ed9cee_604b4c5ed9cf0 بر اساس اعلام صرافی ملی، در ۲۲ اسفند هر دلار آمریکا با نرخ ۲۳ هزار و ۷۵۷.۵ تومان و هر یورو به قیمت ۲۷ هزار و ۹۱۸ تومان از مردم خریداری می‌شود.

همچنین در بازار فلزات گرانبها، هر سکه امامی به قیمت ۱۰ میلیون و ۵۳۸ هزار تومان و هر مثقال طلا نیز ۴ میلیون و ۴۵۷ هزار تومان داد و ستد می شود.

هر انس طلای جهانی نیز ۱.۷۰۳.۷۴ دلار ارزش گذاری شده است.

در بازار همچنین هر گرم طلای ۱۸ عیار به قیمت یک میلیون و ۲۸ هزار و ۷۰۰ تومان و هر گرم طلای ۲۴ عیار نیز به نرخ یک میلیون و ۳۷۱ هزار و ۶۰۰ تومان عرضه می شود.

در جریان معاملات نقدی بازار هر سکه بهار آزادی به قیمت ۱۰ میلیون و ۲۹۸ هزار و ۹۰۰ تومان، هر نیم سکه ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، هر ربع سکه ۴ میلیون تومان و هر سکه گرمی هم ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان خرید و فروش می شود.

در نیمه روز ۲۲ اسفندماه، حباب هر سکه امامی ۵۶۸ هزار تومان، هر سکه بهار آزادی ۳۵۱ هزار تومان، هر نیم سکه یک میلیون و ۲۲۵ هزار تومان، هر ربع سکه یک میلیون و ۵۱۰ هزار تومان و هر سکه گرمی نیز برابر با یک میلیون و ۲۳هزار تومان است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

زنی در مرکز قدرت اسرائیل/ برای تعیین فرماندهان ارشد رژیم صهیونیستی، موافقت همسر نتانیاهو لازم است

ج مارس 12 , 2021
سیاسی/ بین الملل یک رسانه عبری از تعیین فرماندهان امنیتی رژیم صهیونیستی با موافقت همسر نخست‌وزیر این رژیم پرده برداشت. روزنامه عبری زبان هاآرتص فاش کرد که ساره نتانیاهو، همسر بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از اختیار تأیید و موافقت با تعیین فرماندهان امنیتی این رژیم برخوردار است. هاآرتص در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000