علی لاریجانی: اگر جهانگیری کاندیدا شود، من نمی آیم

سیاسی/ انتخابات 60445926e2a9e_60445926e2aa4 علی لاریجانی ظاهرا در جمعی گفته که «در صورت کاندیداتوری آقای اسحاق جهانگیری، وارد رقابت انتخابات ریاست‌جمهوری نمی‌شود.»

پیگیری‌های « روزنامه اعتماد» از نزدیکان علی لاریجانی از این حکایت دارد که او اگرچه هنوز به تصمیم قطعی درباره انتخابات نرسیده اما ظاهرا در جمعی گفته که «در صورت کاندیداتوری آقای اسحاق جهانگیری، وارد رقابت انتخابات ریاست‌جمهوری نمی‌شود.»

اظهارنظری که البته ازجانب منبعی موثق در اختیار «اعتماد» قرار گرفته اما فارغ از آن، به‌ لحاظ تحلیلی نیز قابل ‌اثبات است. چه آنکه بارها مطرح شده که لاریجانی تمایل دارد با حمایت اصولگرایان میانه‌رو و طیفی از اصلاح‌طلبان وارد رقابت شود.

طیفی که به باور بسیاری از ناظران، بیش از هر حزب و گروه اصلاح‌طلب در کارگزاران سازندگی قابل ردیابی است؛ حال آنکه باتوجه به عضویت جهانگیری در این تشکل سیاسی در گذشته و اعلام حمایت رسمی کارگزارانی‌ها از جهانگیری، طبیعتا لاریجانی شانسی برای جلب حمایت آنان نخواهد داشت.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

قیمت پراید در شهرهای مختلف/ ١٣١ به قیمت ١٠۶ میلیون فایل شد

ی مارس 7 , 2021
خودروی پراید ۱۱۱ مدل ۹۹ در بازار با قیمتی بین ۱۲۳ تا ۱۲۸ میلیون تومان به فروش می رسد. ارزان‌ترین خودروی پراید ۱۳۱ مدل ۹۹ در لاهیجان و با قیمت ۱۰۶ میلیون تومان برای فروش آگهی شده است و در مقابل این خودرو در کرج با حداکثر قیمت ۱۱۵ میلیون […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000