کاشت درخت به یاد سهراب سپهری و عباس کیارستمی

603fd457e6533_603fd457e6535 گالری ریشه ۲۹ به عنوان گالری فضای باز ایران (open Air) از روز جمعه (۱۵ اسفند) با کاشت درخت به یاد ۶ هنرمند، آغاز به کار می‌کند.

به گزارش خبر فوری، گالری ریشه در نخستین اتفاق خود هم زمان با روز درخت‌کاری به نام شش هنرمند ایران که سالیان متمادی به آفرینش آثار هنری با موضوع درخت پرداختند، شش نهال درخت خواهد کاشت.

سهراب سپهری، عباس کیارستمی، حسین محجوبی، داوود امدادیان، ابوالقاسم سعیدی و منوچهر نیازی این شش هنرمند هستند که گزیده‌ای از آثارشان نیز به نمایش درخواهد آمد. هم زمان، رویدادی محیط‌زیستی توسط امین شجاعی، هنرمند بینارشته‌ای در محوطه باغ اجرا خواهد شد.

گالری ریشه ۲۹ با محوریت ارائه مجسمه‌های فضای باز و هنرهای چندرسانه‌ای در خیابان فرشته، خیابان آقا بزرگی، پلاک ۳۱ فعالیت خود را آغاز خواهد کرد، این گالری همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ امکان بازدید دارد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

رحم اجاره ای؛ خوب یا بد؟ / وقتی فرزندآوری حاشیه‌ساز می‌شود

پ مارس 4 , 2021
رحم اجاره‌ای روشی است که در آن یک زن، فرزند زوجی را که به روش‌های معمول قادر به بچه‌دار شدن نیستند را در رحم خود حمل می‌کند. رحم اجاره برای خانواده هایی که نمی‌توانند فرزنددار شوند کمک بزرگی است. در عین حال این مسئله حواشی نیز دارد که در این […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000