ادامه واکنش ها به اظهارات رئیس دفتر رئیس جمهور درباره دلیل گرانی نرخ ارز / دولت به مردم خیانت کرد؛ قوه قضاییه وارد میدان شود

603d524bee079_2021-03-02_00-14 یک کارشناس اقتصادی گفت‌: اگر آقای واعظی چنین حرفی زده باشد که دولت به طور عمدی نرخ ارز را بالا برده است، نشان می‌دهد که دولت در مدیریت ارزی به مردم خیانت کرده است.

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور چند روز قبل در جریان سفری به اصفهان، جمله ای را گفت که از آن اینطور برداشت شد که دولت در شرایط تحریم به طور عمدی با گران کردن نرخ ارز، درصدد تامین منابع مالی برای اداره کشور بوده است.

این اظهارات البته به سرعت از سوی او تصحیح شد و بانک مرکزی چنین شائبه ای را رد کرد اما واکنش ها به آن هنوز پایان نیافته است.

در تازه ترین واکنش ها، حسین صمصامی در گفت‌و‌گو با خبر فوری اظهار داشت: در مجلس بعضی از افرادی که دنبال افزایش نرخ ارز و حذف ارز۴۲۰۰ هستند کسانی هستند که در زمانی که مسئولیت‌هایی در زمینه اقتصاد داشتند متولی رانت برای افراد خاصی بودند. اگر صحبت آقای واعظی درست باشد قوه قضایی باید به عنوان مدعی العموم وارد میدان بشود.

مشروح گفتگو را بشنوید و نظر بدهید.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

شروع قدرتمند سمپوزیوم‌های مجسمه‌سازی/ رونق گردشگری با مجسمه

س مارس 2 , 2021
یک هنرمند مجسمه‌ساز معتقد است شروع سمپوزیوم‌های مجسمه‌سازی ایران با قدرت بوده و در حال حاضر بسیاری از هنرمندان کشورهای دیگر علاقمند به حضور در ایران و این سمپوزیوم‌ها هستند. بهنام آخربین هنرمند مجسمه‌سازی که اثرش در ششمین سمپوزیوم مجسمه‌سازی کیش برگزیده شد، درباره ایده، عناصر و ویژگی‌های این اثر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000