گلباران شهادتگاه مسافران هواپیمای ایرباس در آب‌های خلیج فارس

شهادتگاه ۲۹۰ مسافر هواپیمای ایرباس، در سی‌ودومین سالگرد این حادثه دردناک صبح پنج‌شنبه با حضور شماری از مسوولان و خانواده‌های شهدا در آب‌های خلیج فارس گلباران شد. شهادتگاه ۲۹۰ مسافر هواپیمای ایرباس که ..

2.gif 5efdf8c598a4d_2020-07-02_19-39 شهادتگاه ۲۹۰ مسافر هواپیمای ایرباس، در سی‌ودومین سالگرد این حادثه دردناک صبح پنج‌شنبه با حضور شماری از مسوولان و خانواده‌های شهدا در آب‌های خلیج فارس گلباران شد.

شهادتگاه ۲۹۰ مسافر هواپیمای ایرباس که ۱۲ تیر سال ۶۷ از سوی ناو جنگی آمریکا با اصابت ۲ موشک به شهادت رسیدند؛ در سی‌ودومین سالگرد این حادثه دردناک صبح پنج‌شنبه با حضور شماری از مسوولان و خانواده‌های شهدا در آب‌های خلیج فارس گلباران شد.

شهادتگاه ۲۹۰ مسافر هواپیمای ایرباس، در سی‌ودومین سالگرد این حادثه دردناک صبح پنج‌شنبه با حضور شماری از مسوولان و خانواده‌های شهدا در آب‌های خلیج فارس گلباران شد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5efdf8c598a4d_2020-07-02_19-39 اجتماعی/ شهری و روستایی 12 تیر 1399 – 19:39

شهادتگاه ۲۹۰ مسافر هواپیمای ایرباس که ۱۲ تیر سال ۶۷ از سوی ناو جنگی آمریکا با اصابت ۲ موشک به شهادت رسیدند؛ در سی‌ودومین سالگرد این حادثه دردناک صبح پنج‌شنبه با حضور شماری از مسوولان و خانواده‌های شهدا در آب‌های خلیج فارس گلباران شد.

منبع: صدا و سیما

70

گلباران
گلباران محل شهادت
هواپیمای ایرباس

اخبار مرتبط

خبر فوری در شبکه های اجتماعی

khabarfoori in social networks خرید شارژو بسته اینترنتی coronavirus پیشنهاد ما

تیتر جالب رسانه‌های خارجی در رابطه با حکم اعدام روح الله زم / مروری بر زندگی او
قیمت مسکن تا مهر از مرز تورم عبور نمی‌کند
آیا افزایش جمعیت و فرزندآوری موجب سیاه روزی ما می‌شود؟/ مروی بر یک نظریه جنجالی ۲۰۰ساله
حاکمیت سریعترین راه رسیدن به منابع را جیب مردم می داند/دولت راهی جز بالا بردن نرخ ارز نمی بیند/دولت و مجلس با فضاسازی باعث هجوم به بازار سهام شدند
با چند حقوق پایه می‌توان یک خانه 40 متری خرید؟ + نمودار و جدول
بیروت؛ اتاق باروت یا شهر صلح/ ایران و ترکیه بر سر لبنان با یکدیگر درگیر می‌شوند؟
مرگ منصوری مشکوک است / باید عکسی از جسد منتشر شود / احتمال همکاری مقامات رومانی در قتل منصوری وجود دارد

به روایت شما عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی در کرج+فیلم 1399/4/12 افزایش سر سام آور اجاره مسکن 1399/4/12 چرا حقوق مهندسین تعمیر و نگهداری هواپیما ایران ایر کم شده است؟ 1399/4/12 گرانی سرسام آور لاستیک خودرو 1399/4/11 گلایه مخاطبین خبرفوری از وضعیت نابسامان مسکن! 1399/4/11 مسولین مهرشهر زاهدان را به حال خود رها کره اند ! 1399/4/11 ادامه

پست بعدی

مشغول بررسی علت حادثه هستیم

پ جولای 2 , 2020
سخنگوی سازمان انرژی اتمی اعلام کرد که این رخداد هیچ‌گونه تلفات جانی نداشته و لطمه‌ای به فعالیت‌های جاری این مجموعه نیز وارد نکرده است. یکی از سوله‌های در دست احداث مجتمع غنی‌سازی شهید احمدی روشن (نطنز..

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000