ارائه خدمات غیرحضوری بانک صادرات قابل تحسین است

602a90ee60fc2_2021-02-15_18-49 نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اقدامات بانکی در ارائه خدمات الکترونیکی قابل تحسین است.

جواد نیک بین در گفتگو با خبر فوری در این باره که افتتاح حساب در بانک صادرات الکترونیکی و غیرحضوری شده است، گفت: دنیای پیش روی ما دنیای دیجیتال، الکترونیکی و خدمات غیرحضوری است، به جهت گسترش امکانات مختلف در جهان باید زیرساخت هایی درست کنیم که همه مردم بتوانند به صورت غیرحضوری، آنلاین و سریع خدمات خود را از بانک ها اخذ کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اقدامات اکترونیکی که بانک انجام می دهد در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم و قابل تحسین و البته کم است.

این نماینده مجلس تاکید کرد: در آینده با توجه به اینکه نیروی جوانی در کشور کم داریم، لذا استخدام ها کم خواهد بود باید به سمتی برویم هیچ کاری برای مبادلات مالی و ریالی نیاز به حضور نداشته باشد و هر چقدر در این زمینه کار بیشتری کنیم قطعا برای مردم مفید تر است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ارائه خدمات الکترونیکی بانک صادرات در سراسر کشور گسترش باید

د فوریه 15 , 2021
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تاکید کرد: فراهم کردن زیر ساخت های ارائه خدمات الکترونیکی از سوی بانک در کل نقاط کشور در دستور کار قرار گیرد. مهرداد ویس کرمی در این باره که افتتاح حساب در بانک صادرات الکترونیکی و غیرحضوری شده است، بیان کرد: در عصر ارتباطات […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000