۳ فیلم از ۴۰ فیلم برتر سال ۲۰۲۰ که باید ببینید!

60296d554e768_2021-02-14_22-05 سال ۲۰۱۹ به پایان رسید که در طول آن شاهد خداحافظی‌ها با مجموعه‌ها و شخصیت‌های محبوب تا بازگشت کارگردانان سرشناس بودیم و در طول سال صد البته افرادی نیز بودند که توانستند ما را غافلگیر کنند.

مثل سال‌های گذشته شاهد اکران فیلم‌های زیادی هستیم که هدف آن تنها گیشه است و در بین این فیلم‌ها می‌توان آثار لایو اکشن، بازسازی‌های جدید و فیلم‌های ابرقهرمانی جدید مشاهده کرد و درکنار آن فیلم های ترسناک جدیدی نیز قرار است اکران شوند که شاید بازگشت دو مجموعه محبوب سال‌های اخیر و یک مجموعه کلاسیک هستیم. در طول سال ۲۰۲۰ شاهد بازگشت انیمیشن‌های اورجینال پیکسار و استودیوی انیمیشن‌سازی والت دیزنی نیز هستیم که درکنار آن مینیون‌ها و گرو نیز قرار است با یک ماجراجویی جدید بازگردند و دریم ورکس نیز قرار است با دنباله انیمیشن The Croods بار دیگر داستان خانواده انسان‌های غارنشین را به تصویر بکشد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

یک مثال عینی برای اثبات اشتباه راهبردی دولت در گره‌زدن اشتغال صدها هزار ایرانی به یک پلتفرم خارجی

ی فوریه 14 , 2021
سیاسی/ سیاست داخلی نشریه لوپوئن فرانسه امروز در گزارشی با عنوان «سرنوشت غم‌انگیز کارکنان ایرانی شرکت رنو» اعلام کرد که ۱۱۴ کارمند ایرانی خودروسازی رنو در وضعیت بسیار نامناسبی قرار دارند. به گزارش رسانه فرانسوی، در پی فسخ غیرقانونی قرارداد ایرانیان توسط شرکت فرانسوی رنو، نه‌تنها از امکانات حداقلی که […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000