ممنوعیت بکارگیری افراد فاقد صلاحیت حرفه ای در موسسات پرتو درمانی

ممنوعیت بکارگیری افراد فاقد صلاحیت حرفه ای در موسسات پرتو درمانی

رییس مرکز نظارت و اعتبار بخشی امور درمان وزارت بهداشت طی نامه ای به معاونین درمان دانشگاه های علوم پزشکی بر ممنوعیت بکارگیری افراد فاقدصلاحیت حرفه ای در موسسات پرتوتشخیصی و درمانی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حبیب ملک پور در این نامه با اشاره به بخشنامه شماره ۹۱۱/۴۰۰ مورخ ۱۴/‏۰۴/‏۹۹‬ در خصوص ممنوعیت بکارگیری افراد فاقد صلاحیت حرفه ای در موسسات پرتوتشخیصی و درمانی گفت: جامعه هدف به عنوان افراد فاقد صلاحیت در نامه مذکور، فارغ التحصیلان رشته فنی مهندسی پرتوپزشکی در مقطع کارشناسی است.

وی تصریح کرد: در صورتی که قبلاً از مقاطع کارشناسی ارشد و PHD رشته پرتوپزشکی به عنوان فیزیست طراح درمان در مراکز فوق استفاده شده است، تا تعیین تکلیف موضوع ادامه فعالیت نامبردگان تحت نظارت کامل و مسئولیت پزشکان رادیوتراپیست و مسئولین فنی منعی ندارد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : مهر

پست بعدی

وکیل ترامپ از حمله به منزلش و تهدید به مرگ انتقاد کرد

ی فوریه 14 , 2021
سیاسی/ بین الملل مایکل ون در وین، یکی از وکلای رئیس جمهوری سابق آمریکا در پرونده استیضاح سنا شنبه از حمله به منزلش و دریافت تهدید به مرگ در روزهای اخیر خبر داد. به دنبال محاکمه استیضاح دونالد ترامپ که در جریان آن سنا به تبرئه شدن این رئیس جمهوری […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000