شناسایی ۲ گونه جدید کروناویروس در انگلیس

602397418de94_602397418de98

کمیته علمی دولت انگلیس از شناسایی دو گونه جدید کروناویروس در این کشور خبر داد و اعلام کرد: بررسی‌های آزمایشگاهی روی این دو گونه در حال انجام است.

کمیته علمی دولت انگلیس روز گذشته اعلام کرد: دو گونه جدید کروناویروس که یکی از آنها نگران کننده است در کشور شناسایی شده که با سویه‌های شناسایی شده در برزیل و آفریقای جنوبی شباهت‌هایی دارد.

به گفته محققان انگلیسی، یکی از این گونه‌های جدید که اولین بار در بریستول شناسایی شد، نگران کننده است همچنین گونه دیگر اولین بار در لیورپول شناسایی شد که تحت بررسی‌های بیشتر است.

انواع جدید کروناویروس دارای جهش E۴۸۴K هستند که روی پروتئین سنبله ویروس رخ می دهد و همان تغییری است که در سویه های آفریقای جنوبی و برزیل مشاهده شده است.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

تمام کشور تا آبان ۱۴۰۰ واکسینه می‌شود

چ فوریه 10 , 2021
سخنگوی ستاد ملی مقابله کرونا از واکسیناسیون تمام کشور تا آبان ۱۴۰۰ خبر داد. علیرضا رئیسی در ارتباط تصویری با استودیو پخش خبر ۲۱ شبکه اول سیما، افزود: طبق سند رسمی واکسیناسیون در کشور که مصوب ستاد ملی می‌باشد بر اساس اولویت بندی‌های صورت گرفته اول کادر درمانی و آن‌هایی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000