بهاءالدین خرمشاهی از بخش مراقبت‌های ویژه خارج شد

60225991b2adc_60225991b2ade پس از رضایت کادر پزشکی از روند درمان استاد بهاء‌الدین خرمشاهی، این پژوهشگر از بخش مراقبت‌های ویژه به بخش عمومی منتقل شد.

بهاء‌الدین خرمشاهی از قرآن پژوهان و حافظ پژوهان کشورمان و از اساتید برجسته زبان و ادبیات فارسی ۱۲ بهمن‌ماه پس از کاهش ۵۰ درصدی اکسیژن خون به بیمارستان منتقل شد و بلافاصله بستری شد.

حافظ خرمشاهی فرزند این پژوهشگر ضمن تشریح روند درمان پدرش گفت: به لطف خدا روزهای خوب بهبودی در حال سپری شدن است و پدرم از بخش مراقبت‌های ویژه به بخش عمومی منتقل شده‌اند.

وی درباره رضایت پزشکان از روند درمان استاد هم گفت: روند بهبود به خوبی طی می‌شود و فکر می‌کنم با نظر پزشک معالج اواخر هفته پدرم از بیمارستان مرخص شود، اما بازهم همه چیز به نظر کادر درمان بستگی دارد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

قیمت هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری چقدر است؟

س فوریه 9 , 2021
مدیر عامل اتحادیه مرغداران‌ میهن گفت: برآوردها حاکی از آن است که تولید تخم مرغ تا پایان سال به یک میلیون و ۱۰۰ هزار تن برسد. هدایت اله اصغری مدیر عامل اتحادیه مرغداران‌ میهن درباره آخرین تحولات بازار تخم مرغ اظهار کرد: هم اکنون قیمت هر کیلو تخم مرغ درب […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000