مشکلات امروز کشور، خارجی‌ساز است / تکرار حماسه دهه فجر، امروز هم می تواند معجزه ساز باشد

سیاسی/ سیاست داخلی 601cddb3d6bb7_2021-02-05_09-24 عضو فراکسیون زنان مجلس بیان کرد: رقم خوردن دهه فجردر میانه مشکلات کشور اتفاقی معجزه آسا بود که می‌تواند امروز نیز حماسه ای جدید در مسیر حل مشکلات کشور باشد.

پروین صالحی مبارکه در گفتگو با خبر فوری تاکید کرد:دهه فجر حماسه ای بود که در اوج مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در کشورمان رقم خورد و ملت ایران توانست که این تحول را به صورت معجزه آسا ایجاد کند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ادامه داد:راه برون رفت از مشکلات فعلی که بیشترش هم خارجی ساز است و ما را در حالت تحریم و جنگ اقتصادی ناجوانمردانه قرار دادند تا ملت ایران به زعم آنها از آن اهداف و آرمان هایی که دارند دست بردارند اعتماد به مردم است.

وی اظهار داشت: با آن هوشمندی و توانایی که در مردم ایران در مقابله با بحران ها سراغ دارم ته قلبم روشن است که ما این بحران های سخت را به امید خدا پشت سر می گذاریم .

این نماینده مجلس با بیان اینکه مجلس توان خود را برای عبور از مشکلات مضاعف کرده اند، گفت: برای حل مشکلات کنونی طرح هایی که در دست بررسی است که تصویب و اجرای شدن آن زمانی می برد البته اعتقاد داریم باید نهایت تلاش خود را در جهت اصلاح امور به کار گرفت چرا که پایان این سختی ها با تلاش و همت همگانی خوش ارزیابی می شود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ریزش ارزهای دیجیتالی+ قیمت‌ها

د فوریه 8 , 2021
ارزش بیشتر ارزهای دیجیتالی با کاهش همراه شد. برای دومین روز متوالی بیشتر ارزهای دیجیتالی دچار ریزش شدند که در بین ارزهای اصلی ریزش اتریوم و بایننس کوین از سایر ارزهای بیشتر بود. از سوی دیگر اما حمایت مجدد ایلان ماسک از دوج کوین باعث صعود عجیب این ارز شد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000