واکنش بهرام افشاری به حذف از جشنواره فجر

6010ef756b209_6010ef756b20b بازیگر سریال پایتخت به حذف فیلم سینمایی «صحنه زنی» از جشنواره فیلم فجر که در آن ایفای نقش کرده بود، واکنش نشان داد.

چیزی تا برگزاری سی و نهمین جشنواره فیلم فجر باقی نمانده و امروز اسامی فیلم‌های برگزیده منتشر شد. اعلام این اسامی با حواشی و واکنش‌های بسیاری همراه شد، دو فیلم «قاتل و وحشی» و «چپ و راست» توقیف شدند و سینمایی «صحنه زنی» نیز از لیست حذف شد.

این فیلم به کارگردانی علیرضا صمدی امید بسیاری به اکران در جشنواره داشت، در این سینمایی مهتاب کرامتی، بهرام افشاری، مجید صالحی و لیندا کیانی ایفای نقش می‌کنند.

بهرام افشاری، یکی از بازیگران اصلی این فیلم بعد از انتشار خبر حذف این سینمایی از جشنواره فجر، پستی را با تصویری از خودش در این فیلم منتشر کرد و نوشت:

"این نیز بگذرد"

در ادامه پست منتشر شده در صفحه افشاری را مشاهده می‌کنید:

حسرت بازیگر برای نبود در جشنواره فجر

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

شمس لنگرودی: نقاشی‌ها و اشعار عباس صفاری ناتمام ماند

چ ژانویه 27 , 2021
شمس لنگرودی، شاعر معروف از ناتمام ماندن نقاشی‌های عباس صفاری که تصمیم داشت برای‌شان نمایشگاه برگزار کند و نیز ترجمه شعرهای باستان ملل توسط این شاعر می‌گوید. آن سال‌ها که عباس صفاری در خلوت خود در آمریکا شعر می‌گفت، این شمس لنگرودی، شاعر و پژوهشگر ادبی بود که پس از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000