مدس میکلسن، برای اجرای صحنه‌های رقص فیلمِ Druk، از هیچ بدلی استفاده نکرد

6005bf3703a02_6005bf3703a05 این روزها فیلم Druk اثر توماس وینتربرگ با حضور مدس میکلسن در نقش اصلی، با استقبال فراوانی در سطح جهان روبه‌رو شده است .

فیلم Druk اثر کارگردان کهنه‌کار دانمارکی توماس وینتربرگ با حضور مدس میکلسن در نقش اصلی، با استقبال فراوانی در سطح جهان روبه‌رو شده، و از مهم‌ترین نمودهای فلسفه‌ی مورد توجه فیلم در صحنه‌ی نمایش، صحنه‌های رقص هنرپیشه‌ی اصلی آن است.
مدس میکلسن تمام صحنه های رقص در فیلم #Druk را خودش انجام داد و از بدل استفاده نکرده. تقریبا 30 سال بود که او به صورت حرفه ای نرقصیده بود و برای این فیلم با دوستش و یک طراح رقص تمرین کرد. او همچنین گفت که این فیلم نوشته شد تا توماس وینتربرگ ببینید آیا مدس میکلسن هنوز می‌تواند برقصد یا نه؟

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

کامالا هریس با استعفا از سنا برای ریاست آن آماده می‌شود

د ژانویه 18 , 2021
سیاسی/ بین الملل کامالا هریس که معاون رئیس جمهوری منتخب آمریکا است، روز دوشنبه استعفای خود را به طور رسمی از کرسی کالیفرنیا در سنا ارائه داد. معاون رئیس جمهوری آمریکا، ریاست سنا را برعهده خواهد داشت. از این رو، در حالیکه هریس از کرسی کالیفرنیا استعفا می‌دهد اما هنوز […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000