نظر خواننده جوان پاپ درباره واکسن ایرانی و واکسن آمریکایی

6003f28931891_6003f28931893 حامد محضرنیا، خواننده پاپ از دلایل خود برای استفاده از واکسن ایرانی کرونا گفت.

حامد محضرنیا درباره واکسن ایرانی کرونا گفت: با توجه به اطلاعاتی که دارم خودم این واکسن را استفاده می‌کنم و به بقیه نیز استفاده از آن را توصیه می‌کنم.

وی در ادامه افزود: برادرم مدیر عامل شرکت تولید واکسن است و قرار است واکسن‌های متخصصان ایرانی را تا آخر شهریور ماه ۱۴۰۰ به تولید انبوه برسانند. طبق گفته برادرم، هر کشوری مردمانش ژن مخصوص به خود را دارند و ازین رو واکسنی که ساخته می‌شود به ژن آن مردم بستگی دارد.

این خواننده پاپ درباره واکسن آمریکایی کرونا گفت: واکسن آمریکایی اول ویروس را وارد بدن می‌کند و سپس پاد زهر آن در بدن تولید می‌شود و این خطرناک است. واکسن ایرانی این گونه نیست و به همین دلایل مردم را به استفاده از این واکسن ایرانی تشویق می‌کنم.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

دستگیری مردی با چند سلاح کمری و ۵۰۰ گلوله و مدارک شناسایی جعلی مربوط به مراسم تحلیف جو بایدن

ی ژانویه 17 , 2021
سیاسی/ بین الملل پلیس آمریکا مردی از ایالت ویرجینیا را که با خود مدارک شناسایی جعلی مربوط به مراسم تحلیف جو بایدن و چند سلاح کمری و بیش از ۵۰۰ گلوله همراه داشت در مرکز واشنگتن دستگیر کرده است. روزنامه یو اس ای تودی به نقل از پلیس گزارش کرد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000