مرگ ناگهانی بازیگر جوان آمریکایی/ ریس ویترسپون پیام تسلیت فرستاد

6000804da7c59_6000804da7c5b جسیکا کمپبل بازیگر جوان آمریکایی که بیشتر برای بازی در فیلم «انتخابات» در کنار ریس ویترسپون به یادآورده می شد، در ۳۸ سالگی درگذشت.

به گزارش خبر فوری به نقل از ورایتی، جسیکا کمپبل بازیگر زن آمریکایی که بیشتر برای بازی در فیلم های «انتخابات» (۱۹۹۹) و سریال کالت کلاسیک «عجیب و غریب ها» شناخته می شد در سن ۳۸ سالگی درگذشت.

خانواده کمپبل اعلام کردند نزدیک به دو هفته پیش یعنی روز ۲۹ دسامبر ۲۰۲۰ در پرتلند ایالت اورگان از دنیا رفت. کمپبل پس از آنکه به پزشکی روی آورد، حرفه بازیگری را رها کرد. گفته می شود او بعد از ملاقات با بیماران در محل کارش غش کرد و از دنیا رفت. علت مرگ بعدا مشخص خواهد شد.

این بازیگر آمریکایی اولین بار در سال ۱۹۹۲ در سریال تلویزیونی «بهترین علاقه مندی بچه ها» در کنار سارا جسیکا پارکر ظاهر شد پس از آن او در نقش مهم فیلم هجویه ای «انتخابات» همراه با متیو برودریک و ریس ویترسپون بازی کرد، کمپل برای این فیلم جایزه بازیگر نوظهور اسپریت را نیز نامزد شد.

در واکنش به خبر درگذشت این بازیگر، ریس ویترسپون همبازی سابقش در صفحه توییتر خود نوشت: از شنیدن خبر قلبم شکست، کار با جسیکا (کمپبل) در «انتخابات» تجربه خوشایندی بود، تمام عشق و محبتم را نثار خانواده اش می کنم.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ماجرای چشم انتظاری عروس در شب عروسی

ج ژانویه 15 , 2021
همه اقوام و فامیل بعد از صرف شام در تالار منتظر بودند تا داماد از راه برسد و مرا به منزل مشترک مان ببرند. من هم در حالی که لباس زیبای عروسی را به تن داشتم، در گوشه تالار چشم به در دوخته بودم اما آن شب داماد نیامد زن […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000