خبری ناراحت‌کننده که رضا میرکریمی را شوکه کرد

5ffd3579a0536_5ffd3579a0538 در پی درگذشت حسن خدایی، فیلم ساز جوان زنجانی بر اثر سکته قلبی، رضا میرکریمی، کارگردان «قصر شیرین» از درگذشت این هنرمند، ابراز تأسف کرد و گفت که این خبر برایش شوکه کننده بوده است.

رضا میرکریمی گفت: از شنیدن این خبر، خیلی متأسف شدم. حسن خدایی از دوستان قدیمی بود و در مقطعی که مسئول انحمن سینمای جوانان زنجان بودم، او را می شناختم.

کارگردان «به همین سادگی» یادآور شد: حسن خدایی، یکی از فیلم سازان مطرح در دوران شکوفایی انجمن سینمای جوانان در دهه ۶۰ بود که جوایز زیادی هم از جشنواره های کشوری گرفته بود.

رضا میرکریمی در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: بعد از آن با هم همکاری داشتیم، در فیلم "کودک و سرباز" دستیار یک من بود و در فیلم «به همین سادگی» هم همکاری داشتیم. او رشته سینما خوانده بود، خودش فیلم‌ساز کوتاه بود ولی از ایده و مشاوره اش خوب استفاده می کردم و کمک من بود.

او ادامه داد: همیشه وقتی حسن خدایی بود، خیالم راحت بود که ایده های خوب سینمایی دارد و تشخیص درستی می دهد، از اینکه راهی که داریم می رویم یا پلانی که قصد داریم، آن را بگیریم، درست است یا غلط؟! و آیا به ترکیب کلی فیلم می خواند یا نه؟!

این کارگردان با تأکید دوباره بر اینکه خبر درگذشت حسن خدایی برایش شوکه کننده بوده در شرایطی که سن بالایی هم نداشته است، از این موضوع ابراز تأسف کرد که در چند سال اخیر در حوزه مورد علاقه اش سینما، کار نمی کرد.

رضا میرکریمی در پایان سخنانش برای بازماندگان این هنرمند جوان تازه درگذشته، آرزوی صبر کرد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

با برجام، مدت کوتاهی فعالیت‌های هسته ای ایران محدود خواهد بود/ در صورت برگزاری مذاکرات بعدی، مکانیسم ماشه باید کنار گذاشته شود

س ژانویه 12 , 2021
سیاسی/ سیاست خارجی مشاور رهبر انقلاب در امور بین‌الملل گفت: آمریکایی‌ها به‌صورت مقطعی بعضی از تحریم‌ها را برمی‌داشتند و در فاصله‌ کوتاهی تمدید می‌کردند. یعنی می خواستند که کار موقتی انجام بدهند که اگر یک مرتبه قطع کردند، موجب شگفتی نشود. پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR برای بررسی ابعاد مختلف این مسئله، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000