واکنش هالیوودی‌ها به محاصره ساختمان کنگره توسط هواداران ترامپ

5ff6ee336e28e_5ff6ee336e28f سینماگران آمریکایی به آشوب شب گذشته هواداران ترامپ در ساختمان کنگره آمریکا واکنش نشان دادند.

به گزارش خبر فوری به نقل از ورایتی، هالیوودی ها و بسیاری از مردم آمریکا شب گذشته (۶ ژانویه) با نفرت و هراس به حامیان دونالد ترامپ رییس‌جمهوری آمریکا که در اعتراض به نشست کنگره برای تایید نتایج انتخابات ریاست ‌جمهوری ۲۰۲۰ به ساختمان کنگره حمله کرده بودند، نگاه می کردند.

در میان سلبریتی های آمریکایی، جیمز گان کارگردان فیلم های «نگهبانان کهکشان» درباره توییت ترامپ مبنی بر بازگشت معترضین به خانه نوشت: ترامپ حالا چیزی توییت کرد که خوب است، او مجبور بود تا بعد از اینکه طرفدارانش از پلیس عبور کردند و وارد ساختمان کنگره شدند و با اسلحه مواجه شدند، صبر کند.

بسیاری از کاربرها نیز به تفاوت واکنش پلیس در مقابله با معترضان جنبش سیاهان و شورشیان ساختمان کنگره توجه داشتند.

مارک رافلو بازیگر در این باره نوشت: تصور کنید اگر این طرف ما بودیم، در خیابان ها رودخانه های خون بوجود می آمد.

اولی کراواهو بازیگر جوان ۲۰ ساله و صداپیشه کاراکتر موانا نیز نوشت: لعنت بهش، یک کودتا؟ یک کودتا؟ این چه زمانی برای زندگیست.

رین ویلسون بازیگر و کمدین ۵۴ ساله آمریکایی هم نوشت: خدای من، کنگره ملی ما مورد حمله تروریست ها قرار گرفته است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

مخالفت دولت با پرداخت حق پخش به باشگاهها!/ حاشیه سازی نزدیکان سلطانی فر تکذیب شد

پ ژانویه 7 , 2021
معاون سازمان برنامه و بودجه کشور با ارائه طرح حق پخش تلویزیونی به باشگاه‌های فوتبال، عملاً باشگاه‌ها را از رسیدن به حق واقعی‌شان محروم کرد. با وجود تصویب قانون پرداخت حق پخش تلویزیونی مسابقات ورزشی به ویژه فوتبال از سوی سازمان صدا و سیما در مجلس شورای اسلامی اما این […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000