قتل وحشتناک خواننده زن معروف توسط سه مرد مرموز/ عکس

5ff1fc5d2e324_5ff1fc5d2e326 خواننده مشهور توسط سه مرد سیاه پوست به قتل رسید.قاتلان پس از شلیک به سرقربانی جسدش را با چراغ کریسمس بستند.

به گزارش خبر فوری به نقل از کرایم، قربانی "کاوینگتون" در ۲۳ ژوئن سال ۲۰۱۷ میلادی در خانه اش در ون بورن با شلیک گلوله به سرش کشته و جسدش با چراغ های کریسمس بسته بندی شده بود.
گزارش های پلیس نشان میدهد که کارآگاهان از سال ۲۰۱۷ به دنبال قاتلان این خواننده مشهور بوده اند که در نهایت روز گذشته سومین قاتل با اعترافات دو متهم دیگر شناسایی و دستگیرشد.
هر ۳ مجرم با اتهاماتی چون قتل درجه یک ،رفتار خشونت آمیز روبرو هستند.
سخنگوی پلیس شیکاگو بیان کرد که انگیزه این جنایت تاکنون روشن نیست اما تحقیقات در این ارتباط ادامه دارد هیچیک از متهمان درباره انگیزه جنایت سخنی نگفته اند و ما می دانیم که قربانی قبل از مرگ مورد آزار جنسی نیز قرار نگرفته است.
وی افزود: با دستگیری سومین متهم پرونده عدالت به زودی اجرا خواهد شد اما تلاش برای یافتن انگیزه جنایت ادامه دارد. گرچه احتما قتل نژادپرستانه با توجه به سیاهپوست بودن متهمان نیز در حل پرونده در نظر گرفته خواهد شد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ماجرای مشورت سردار سلیمانی با آیت الله هاشمی برای خروج از سپاه

ی ژانویه 3 , 2021
سیاسی/ سیاست داخلی در اولین سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، محسن هاشمی رفسنجانی، فرزند ارشد آیت الله رفسنجانی به بیان نکاتی پیرامون ارتباط آیت الله هاشمی با شهید سردار سلیمانی پرداخت. محسن هاشمی رفسنجانی در گفتگویی به بیان نکاتی پیرامون ارتباط آیت الله هاشمی با شهید سردار سلیمانی از جمله […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000