وزیر ارتباطات ۶-۰ مقابل کودکان سیستان و بلوچستانی باخت!

5ff00d050b578_2021-01-02_09-34 محمدجواد آذری جهرمی که برای پیگیری مشکلات ارتباطی سیستان و بلوچستان به این استان رفته، ویدئویی را از کودکان یکی از روستاها منتشر کرد.

محمد جواد آذری جهرمی، چند روز قبل به استان سیستان و بلوچستان سفر کرد. او به منظور رفع مشکلات ارتباطی و ارتقای زیرساخت‌ها به این استان رفته است. قرار است وزارت ارتباطات با همکاری قرارگاه خاتم سپاه پاسداران برای تکمیل ۱۱۹۷ کیلومتر فیبر نوری به منظور محرومیت زدایی ارتباطی از استان سیستان و بلوچستان همکاری کنند.

آذری جهرمی که یکی از طرفداران پر و پاقرص فوتبال است، در روز هفتم سفر خود به سیستان و بلوچستان، به روستای قلعه کَنگ شهرستان زهک رفت و در آنجا با کودکان فوتبال بازی کرد.

وزیر ارتباطات ویدئویی از بازی فوتبالش با کودکان منتشر کرد و نوشت:

"روز هفتم سفر به سیستان و بلوچستان

در بازدید از روستای قلعه کَنگ شهرستان زهک، دیدم چند تا از بچه‌ها مشغول فوتبال هستند. دعوت کردند که باهاشون بازی کنیم. خب باید بهتون بگم که ۶-۰ باختیم، ولی چیزی از ارزش‌هامون کم نشد.

بازی رو حتما ببینید که چه استعداد‌هایی در ایران عزیزمون داریم. یک هفته دیگه ارتباطات آن‌جا باکیفیت برقرار می‌شود و زمین فوتبال هم چمن خواهد شد.

پ. ن: واقعا بازی عالی بود، انصافا ده برابر ال‌کلاسیکو هیجان داشت. "

در ادامه این ویدئو را مشاهده می‌کنید:

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

چگونه اطلاعات شخصی را از گوشی اندرویدی پاک کنیم؟

ش ژانویه 2 , 2021
اگر قصد دارید تلفن را به فرد دیگری بدهید، باید "حفاظت فکتوری ریست" را حذف کنید. گزینه مذکور مانع از این می‌شود که یک دزد تلفن شما را پاک کرده و آن را انگار که متعلق به خودش بوده است، استفاده کند. اگر قصد فروش، بخشیدن یا بازیافت تلفن اندرویدی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000