تکذیب حمایت حزب اتحاد از کاندیداتوری جهانگیری

سیاسی/ انتخابات 5fe8a6f9dc3fa_2020-12-27_18-53 سخنگوی حزب اتحاد ملت، با تکذیب اعلام برخی اسامی به عنوان کاندیدای این حزب در انتخابات ۱۴۰۰ گفت: خط ‌مشی سیاسی و انتخاباتی حزب اتحاد پس از تصویب در کنگره سراسری حزب که به زودی برگزار می‌شود، اعلام خواهد شد.

حسین نورانی‌نژاد افزود: اغلب اخباری که پیرامون راهبرد و برنامه انتخاباتی حزب اتحاد منتشر می‌شود گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای است و گاهی نیز برنامه برخی رقبا برای تأثیرگذاری بر برنامه‌های انتخاباتی ما و دیگران است که البته این شیوه‌ها، بداخلاقی سیاسی محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: مواضع و تصمیمات حزب در بیانیه‌ها، اخبار رسمی دفتر سیاسی و شورای مرکزی و اظهارات دبیرکل و سخنگو منعکس می‌شود.

امروز در خبری که نامه‌نیوز منتشر کرد، عنوان شده بود که اتحاد ملتی‌ها در حال بحث و بررسی درباره کاندیداتوری اسحاق جهانگیری هستند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

انعام 2020 دلاری بازیگر آمریکایی به خدمتکاران رستورانی در نیویورک

ی دسامبر 27 , 2020
"تام سلِک" بازیگر آمریکایی که برای علاقمندان به سریال محبوب فرندز شناخته شده است، به خدمتکاران یک رستوران در نیویورک، دوهزار‌ و بیست دلار انعام داد. تام سلِک، بازیگر آمریکایی، پس از دریافت صورت حساب دویست دلاری غذا، به خدمتکاران یک رستوران در نیویورک، دوهزار‌ و بیست دلار انعام داد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000