کرونا جان ۱۳۲ نفر دیگر را در ایران گرفت

5fe5bf1574c2d_2020-12-25_13-59

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۱۳۲ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی این بیماری در کشور به ۵۴ هزار و ۴۰۴ نفر رسید.

دکتر سیما سادات دکتر لاری درمورد آخرین آمار کرونا در ایران گفت: از دیروز تا امروز (۵ دی ۱۳۹۹) و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۲۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شد که ۹۰۶ نفر از آنان بستری شدند. بر این اساس مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۱۸۹ هزار و ۲۰۳ نفر رسید.

وی افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۳۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۵۴ هزار و ۴۴۰ نفر رسید.

لاری ادامه داد: خوشبختانه تاکنون ۹۳۳ هزار و ۷۳۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند همچنین ۵۳۴۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

به گفته وی، تا کنون ۷ میلیون و ۳۰۳ هزار و ۲۳۸ آزمایش تشخیص کرونا در کشور انجام شده است.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

جواد لاریجانی: FATF ساز و کار مسخره‌ای است؛ خیلی ابلهانه است که به این ساز و کار‌ عمل کنیم

ج دسامبر 25 , 2020
سیاسی/ سیاست داخلی تحلیلگر مسائل راهبردی با بیان این که پیوستن به FATF تأثیری در رفع تحریم‌ها ندارد و صددرصد به زیان کشورمان است، گفت: اگر بناست ما به این ساز و کار‌ها عمل کنیم خیلی ابلهانه است. محمدجواد لاریجانی موضوع خرید واکسن کرونا به ویژه واکسن‌های تولیدی در امریکا […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000