بهرام افشاری هم به حذف سارا و نیکای «پایتخت» واکنش نشان داد

5fd3208de51ec_5fd3208de51ee بازیگر نقش بهتاش فریبا با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش به حذف کاراکترهای سارا و نیکا از «پایتخت» انتقاد کرد.

بهرام افشاری در واکنش به حذف سارا و نیکا از فصل هفتم این سریال نوشت:

«سارا و نیکا فرزند پایتخت هستند… باهاش بزرگ شدند و هیچ‌وقت ادعایی نداشتن و فقط تلاش کردن در روزهای سخت و طاقت‌فرسای فیلمبرداری وظیفه‌شون رو انجام بدن… مثل خود من که طرفدار پایتخت بودم و باهاش رشد کردم. پایتخت مثل خانواده‌ای است که همیشه پشت همدیگه بودن و هستن. در غم و شادی و سختی و آسونی و بالا و پایین شدن روزگار. پس زیبا نیست جدا شدن از خانواده.

از همه مسئولین محترم که دلیل موفقیت و محبوبیت پایتخت رو نشون دادن تحکم خانواده و همدلی و بخشش میدونن درخواست می‌کنم فرصت جمع شدن در کنار هم رو به وجود بیارن. باشد در این روزها تلاش کنیم که دوباره لحظه‌ای هموطنانمون رو شاد کنیم.»

گفتنی است در روزهای گذشته همزمان با انتشار خبر ساخت فصل هفتم سریال «پایتخت» خبرهایی درباره تغییرات در این سریال هم منتشر شد که یکی از این تغییرات حذف سارا و نیکا بود. کاراکترهای فرزندان نقی و هما که از فصل اول با این سریال همراه بودند و این اتفاق با واکنش‌هایی در فضای مجازی همراه بود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

شناسایی ۹۵۹۴ بیمار جدید کرونایی/ ۲۳۲ نفر دیگر جان باختند

ج دسامبر 11 , 2020
سخنگوی وزارت بهداشت، ضمن تشریح تازه ترین وضعیت کرونا در کشور، به آمار شبانه روز گذشته نیز اشاره کرد. سیما سادات لاری، بعد از ظهر جمعه در ارتباط زنده با شبکه خبر، به ارائه تازه‌ترین آمار کرونا در کشور پرداخت. سخنگوی وزارت بهداشت، گفت: از دیروز تا امروز ۲۱ آذر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000