الزام اجبار ارائه کارت ملی در ادارات؛ در مترو هم اجباری می‌شود؟

5fcf43707f05c_2020-12-08_12-42

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: از این هفته افرادی که به ادارات دولتی مراجعه می‌کنند، باید کارت ملی خود را ارائه کنند.

دکتر علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا از اجباری شدن ارائه کارت ملی مراجعان ادارات دولتی خبر داد و گفت: در مرحله نخست ۱۱۲ شرکت هواپیمایی، قطار و تاکسی و اسنپ به سامانه وزارت بهداشت متصل شده‌اند و در مرحله بعدی، اجباری شدن ارائه کارت ملی در ادارات دولتی مد نظر است.

او گفت: ادارات دولتی در هفته جاری به سامانه وزارت بهداشت متصل می‌شوند و از این هفته افراد در ادارات دولتی باید کارت ملی ارائه کنند و به تدریج این موضوع به طور کامل اجرایی خواهد شد.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره اجباری شدن ارائه کارت ملی در هنگام استفاده از حمل و نقل عمومی به ویژه مترو نیز گفت: اجرای اجباری شدن ارائه کارت ملی در هنگام ورود به مترو به راحتی نخواهد بود چرا که مترو شرایط متفاوتی دارد.

این مسئول در ادامه صحبتش از جریمه‌شدن ناقضان قرنطینه نیز خبر داد و افزود: جریمه بیماران کرونایی که قرنطینه را می‌شکنند در ستاد ملی مقابله با کرونا مشخص شده و هرکس که قرنطینه را بشکند، باید ۲۰۰ هزار تومان جریمه پرداخت کند.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا از فعال شدن سامانه رصد بیماران کرونایی و ارسال پیامک هشدار به بیماران نقض کننده قرنطینه خبر داد و گفت: سامانه رصد هوشمند بیماران کرونایی فعال شده است و نقض قرنطینه بیماران کرونایی ثبت می شود و در اولین روز هفته ما ۲۵ هزار پیامک هشدار به مبتلایانی فرستادیم که قرنطینه را نقض کرده بودند.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

الزام بیمه‌های تکمیلی به پرداخت هزینه تست کرونا 

س دسامبر 8 , 2020
رییس کل بیمه مرکزی گفت: تست کرونا در شرایطی که متخصص ریه و عفونی انجام آن را تشخیص بدهند و لازم بدانند به عنوان هزینه قابل قبول در شرکت‌های بیمه تلقی می‌شود وشرکت‌ها هزینه آن را باید به تحت پوشش‌ها بپردازند. غلامرضا سلیمانی درباره میزان زیان‌های ناشی از کرونا که […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000