توافق امارات و رژیم صهیونیستی برای همکاری رسانه‌ای

5fcf2b8b37d64_5fcf2b8b37d67 منابع خبری از امضای پیش‌نویس تفاهمنامه همکاری میان شرکت رسانه‌ای ابوظبی و شبکه "i۲۴news" رژیم صهیونیستی خبر دادند.

شرکت رسانه‌ای ابوظبی و کانال i۲۴news رژیم صهیونیستی پیش‌نویس تفاهمنامه‌ای را برای ترسیم چارچوب همکاری‌های دو جانبه میان دو طرف در زمینه اخبار، موضوعات روز، گزارش‌ها و تولید محتوا امضا کردند.

در همین راستا، عبد الرحیم البطیح النعیمی، قائم مقام مدیر کل شرکت رسانه‌ای ابوظبی در این باره اظهار کرد: شرکت رسانه‌ای ابوظبی بر همکاری با طرف‌های رسانه‌ای مختلف اصرار دارد و این تفاهمنامه در چارچوب تلاش ما برای تحقق چشم انداز امارات و امید آن به ایجاد روابط قوی و مستحکم با نهادهای مختلف رسانه‌ای تخصصی منطقه‌ای و جهانی صورت گرفته است.

در مقابل "فرانک ملون"، مؤسس و رئیس اجرایی "i۲۴NEWS" نیز گفت: ما به عنوان یک شبکه رسانه‌ای بین‌المللی به دنبال توسعه همکاری و شراکت با رسانه‌های مختلف در سراسر جهان هستیم و این اقدامی است که اجازه توسعه فعالیت‌هایمان در خاورمیانه را می دهد.

وی افزود: این شراکت بیانگر فرصت‌های زیادی است که توافقنامه "ابراهیم" (عادی سازی روابط با امارات) به ما داده است و این همکاری میان دو مجموعه رسانه‌ای در نهایت به سود مشاهده کنندگان در سراسر جهان خواهد بود.

طبق این گزارش، پیش‌نویس تفاهمنامه مذکور شامل پوشش خبری متقابل میان دو طرف از طریق خبرنگاران در اراضی اشغالی و امارات، تمرکز بر همکاری در زمینه تهیه گزارش‌های خبری عربی، مصاحبه‌ها و بیانیه‌ها، تبادل محتوای مربوط به گزارش‌ها، مستندها و برخی از مطالب بایگانی و همچنین همکاری در زمینه فن آوری پخش تلویزیونی است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

انتقاد مهاجرانی از دستکاری داستان هوشنگ مرادی کرمانی توسط آموزش و پرورش

س دسامبر 8 , 2020
مهاجرانی، وزیر پیشین ارشاد از دستکاری داستان هوشنگ مرادی کرمانی توسط آموزش و پرورش انتقاد کرد و نوشت: «این شیوه کار نتیجه مدیریت هاى نادان و ناآشناست». سید عطاالله مهاجرانی، وزیر پیشین ارشاد، در حساب توییتری خود در واکنش به تغییر داستان هوشنگ مرادی کرمانی توسط آموزش و پرورش، نوشت: […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000