خبر خوش نیکول کیدمن به هوادرانش

5fce4e0a93eee_5fce4e0a93ef0 نیکول کیدمن به صورت ضمنی احتمال ساخته شدن فصل دوم سریال جدید "درماندگی" را اعلام کرد.

سریال Undoing، سریال تازه خوبی بود که پخش آن هفته پیش تمام شد. البته اپیزود نهایی را خیلی‌ها دوست نداشتند و تصور می‌کردند که با از آن همه تعلیق و مطرح کردن نام‌های متعدد برای قاتل، چیز بهتری را تماشا خواهند کرد که این طور نشد.

اما باز هم با توجه به عیار فعالی سریال‌های تازه، سریال Undoing چیز قابل اعتنایی بود.

جالب است که نیکول کیدمن در توضیح یک آلبوم از عکس‌های پشت صحنه این سریال به صورت ضمنی احتمال ساخته شدن سیزن دوم سریال را هم مطرح کرده است.

این مینی‌سریال، اقتباسی است از کتابی با همین نام و معلوم نیست که آیا واقعا سریال فراتر از چیزی که در کتاب نوشته شده، می‌تواند پیش برود یا خیر.

اما اگر یادتان باشد در مورد سریال Big Little Lies هم که نیکول کیدمن در آن بازی می‌کرد، همین طور شد و سیزن دومی مستقل از کتاب منبع را دیدیم.

اما واقعا داستان سیزن دوم چه می‌تواند باشد؟!

اگر کمی اپیزود نهایی با شک و تردید تمام می‌شد، ما می‌توانستیم سیزن دوم هیجان‌انگیزی را دنبال کنیم. اما حالا که در اپیزود نهایی داستان به نوعی تمام شده باید به پرسش‌های پاسخ‌داده نشده در داستان فکر کنیم.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

روزی یک چارَک ارزَن!/ روایتی از سختی‌های معیشتی این روزها

د دسامبر 7 , 2020
یک تحلیلگر مسائل سیاسی و اجتماعی از سختی‌های معیشتی این روزهای مردم روایت کرد. احمد زیدآبادی در کانال تلگرامی خود نوشت: نیم قرن پیش وقتی از پدران و مادران‌مان می شنیدیم که در دهه‌های 20 و 30 مقنی‌ها در مقابل دریافت یک چاُرک ( معادل 750 گرم) ارزن، از کلۀ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000