کارگردان «سرخپوست» سریال می‌سازد

5fce4ac396d7b_5fce4ac396d7d پیش تولید سریال شبکه نمایش خانگی «آکتور» به نویسندگی و کارگردانی نیما جاویدی و تهیه کنندگی مجید مطلبی به زودی آغاز می شود.

«آکتور» نخستین تجربه سریال سازی جاویدی پس از ساخت فیلم «سرخ پوست» محسوب می شود و قرار است با صدور مجوزهای لازم به زودی وارد مرحله پیش تولید شود.

جاویدی در مقام فیلمنامه نویس به همراه مجید مجیدی فیلمنامه فیلم «خورشید»، نماینده امسال سینمای ایران در اسکار را نیز نوشته است.

نیما جاویدی پیش از این قرار بود فیلم سینمایی «قلعه» را به تهیه کنندگی مجید مطلبی بسازد که گروه تولید با آغاز کرونا پیش تولید آن را متوقف کردند و با توجه به وضعیت مبهم پخش و اکران در حوزه سینما و پیش بینی ترافیک شدید اکران و احتمال پخش نامناسب در این شرایط، تولید این فیلم را به سال آینده موکول کرده اند.

«آکتور» دومین همکاری جاویدی و مطلبی پس از فیلم «سرخ پوست» محسوب می شود.

طراح میثم میرزائی

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

بازگشت به برجام بدون «تغییر رفتار ایران»، کشورهای منطقه را تهدید خواهد کرد

د دسامبر 7 , 2020
سیاسی/ بین الملل دبیرکل اتحادیه عرب مدعی شد که بازگشت به برجام بدون «تغییر رفتار ایران» کشورهای منطقه را تهدید خواهد کرد. «احمد ابوالغیط» شامگاه امروز (دوشنبه)، در همایشی با دانشجویان دانشگاه قاهره به مسائل مختلفی از جمله توافق هسته‌ای با ایران پرداخت. به گزارش پایگاه خبری شبکه «اسکای نیوز»، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000