گناه موافقان مذاکره از گناه قاتلان شهیدان سلیمانی و فخری‌زاده بیشتر است

سیاسی/ سیاست داخلی 5fce08ee29bd6_2020-12-07_14-20 عضو موتلفه ‌اسلامی گفت‌: گناه موافقان مذاکره از گناه قاتلان شهیدان سلیمانی و فخری‌زاده بیشتر و نابخشودنی‌تر است.

ترور در نظام بین‌الملل عملی زیر سوال است. به همین دلیل هر گاه اقدامی تروریستی صورت می‌گیرد می‌توان به این نتیجه رسید که فاعلان این عمل در تنگنا هستند و وقتی عرصه را به هر دلیلی بر خود تنگ می‌بینند، عمل شنیع ترور را در دستور کار خود قرار می‌دهند.

احمد کریمی اصفهانی، فعال سیاسی اصولگرا،‌ در این‌ باره اظهار داشت: دشمنان نظام جمهوری‌‌ اسلامی با ۲ تفکر در مورد ایران خودشان را امیدوار کرده‌اند: اینکه از پیروزی بر ایرانی‌ها مأیوس شده‌اند و به همین دلیل مکرراً بر طبل مذاکره می‌کوبند و امیدوارند که بستر را برای خودشان آماده و مردم را مأیوس کنند. به همین دلیل حتی اقدام به روش محقرانه ترور می‌کنند تا در جامعه نوعی نگرانی به وجود بیاورند.

عضو موتلفه ‌اسلامی در ادامه گفت: آنها با چنین ذهنیتی این روزها از پیروزی جو بایدن در انتخابات آمریکا سوءاستفاده و از این طریق رئیس‌جمهوری آمریکا را عامل تغییر فضای برجام معرفی می‌کنند. این در حالی است که آمریکا همان آمریکای دوران ترامپ است و ذره‌ای از حمایت از اسرائیل کوتاه نخواهد آمد. در واقع سیاست کلی ایالات متحده در تبعیت از رژیم صهیونیستی با آمدن بایدن همچنان پابرجا خواهد ماند و هر امیدی به آنها خطایی نابخشودنی است.

او توضیح کرد: از آنجا که ماهیت آمریکا و آمریکایی‌ها برای همه روشن است و این کشور آشکارا با اصل جمهوری‌ اسلامی عناد دارد و محال است نگاهش به ایران را تغییر دهد،‌ می‌توان گفت که مذاکره با آمریکا سراب است. به همین دلیل حتی با جرات می‌توان اظهار کرد گناه موافقان مذاکره از گناه قاتلان شهیدان سلیمانی و فخری‌زاده بیشتر و نابخشودنی‌تر است چون آنها فقط یک «نفر» را ترور می‌کنند ولی آنهایی که به آمریکا برای مذاکره چراغ سبز نشان می‌دهند‌ در واقع یک «ملت» را ترور می‌کنند.

احمد کریمی اصفهانی ‌در پایان گفت‌: مردم حتماً به وقتش پاسخی محکم به موافقان مذاکره با آمریکا خواهند داد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

چند توصیه طب سنتی برای ترمیم آسیب‌های ریوی کرونا

د دسامبر 7 , 2020
یک متخصص طب سنتی به بیان توصیه‌هایی برای ترمیم آسیب‌های ریوی کرونا پرداخت. رضا منتظر در پاسخ به این سوال که بهبودیافتگان کرونا برای ترمیم آسیب‌های ریوی باید چه خوراکی‌هایی را مصرف کنند؟ گفت: برای افرادی که بیماریشان بهبودیافته و به مقدار کمی سرفه می‌کنند و احتیاح به تقویت ریه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000