انیمیشن تیتراژ برنامه خردسال شبکه ۲، برنده جایزه جشنواره برزیل شد

5fcde37a8da7f_5fcde37a8da80 تیتراژ برنامه خردسال شبکه دو با عنوان انیمیشن بامداد برنده جایزه بهترین انیمیشن بخش بین الملل در جشنواره کودک و نوجوان برزیل شد.

انیمیشن «بامداد» به تهیه‌کنندگی علی رییسی و کارگردانی ریحانه کاوش در گروه کودک و نوجوان شبکه دو ساخته شده و آهنگساز آن مهدی قشقایی است. همچنین انیمیت: زهرا صافی، تصویرگر: گلریز گرگانی، خواننده: مرجان خواجه کازرونی، مهدی قشقایی و هماهنگی این کار بر عهده منصوره هنرمند بوده است.

ریحانه کاوش کارگردان این انیمیشن دانش آموخته رشته کارگردانی انیمیشن از دانشکده صدا و سیماست و آثار متعددی از جمله مجموعه انیمیشن هزار و یک داستان را کارگردانی کرده و تجربه‌های ارزشمندی در زمینه تصویرسازی، گرافیک و خوشنویسی دارد.

نوزدهمین جشنواره کودک برزیل از ۲۱ تا ۲۸ نوامبر ۲۰۲۰ (۱ تا ۸ آذر۹۹) به شیوه مجازی برگزار شد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

گفت‌وگویی کوتاه با آقا رضا؛ «ترامپ سینمای ایران»/ مردی که چرچیل هم شد

د دسامبر 7 , 2020
رضا فیاضی بازیگر نمایش «من ترامپ نیستم»، درباره تجربه حضور در این فیلم تئاتر گفت. رضا فیاضی بازیگر، نویسنده و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون، درباره حضور خود در فیلم تئاتر «من ترامپ نیستم»، گفت: ابتدا قرار بود من این فیلم تئاتر را به زبان انگلیسی اجرا کنم؛ ولی بعد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000